וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מסכמת בליץ אירופי: "עמדנו במשימה מעל ומעבר"

1.12.2023 / 6:42

הצהובים הבטיחו העפלה בזכות שלושה ניצחונוות רצופים בקונפרנס ליג: "זה לא משהו שקורה בדרך כלל לקבוצות ישראליות". זהבי הסביר מדוע חשש לחגוג עם הדגל ובקבוצה הבהירו: "נצטרך להיות יותר טובים מול הפועל ירושלים"

תקציר: בריידאבליק - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

אף שלא הבריקה ושוב נהנתה משער אדיר של המוציא לפועל שלה ערן זהבי, מכבי תל אביב המריאה אמש לקראת חצות מאיסלנד לישראל, כשבקבוצה מאוד מרוצים מהניצחון 1:2 על בריידבליק ומעוד 3 נקודות שאספו. בזכות הנקודות הללו, הצהובים יוכלו לסיים במקום הראשון בבית ב' בקונפרנס ליג אם ינצחו את גנט במחזור הסיום. צריך לזכור שהמקום הראשון שווה העפלה ישירות לשמינית הגמר, בעוד המקום השני שווה העפלה לשלב אחד מוקדם יותר.

זה אולי לא היה המשחק הכי טוב של מכבי תל אביב העונה, אבל הוא מצטרף אל שני הניצחונות שהשיגה הקבוצה על זוריה, כך שחודש נובמבר, אלמלא המלחמה והימים הנוראים בארץ, היה יכול לקבל את התואר "חודש חלומי".

"שלושה ניצחונות באירופה כשכל המשחקים לא בבלומפילד, זה לא משהו שקורה בדרך כלל לקבוצות ישראליות", אמרו אמש במועדון. "עמדנו במשימה מעל ומעבר, הבטחנו מקום בנוק אאוט ועכשיו צריך לזכות גם במקום הראשון ובמעבר הבטוח לשמינית הגמר".

עוד הרבה לפני המשחק מול גנט אותו תארח מכבי תל אביב בסרביה, ממתינה לה מחרתיים הפועל ירושלים המאורגנת והמעוצבת בידיו של זיו אריה. זו למעשה החזרה הראשונה של כל הקבוצה לישראל ובמועדון מקווים לנחיתה חלקה מכל הבחינות. "נצטרך להיות יותר טובים מול הפועל ירושלים, אם אנחנו רוצים לחזור לליגת העל ברגל ימין", אמרו אמש בקבוצה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ערן זהבי. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"משוכנע שגם רבים שאינם אוהדי מכבי תל אביב שמחים כשקבוצה ישראלית מנצחת". זהבי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

רובי קין פירגן אמש בתום המשחק למחליפים, אבל הוא לא השתמש בכולם, אלא רק בשלושה מהחמישה שמותר לו להכניס. האירי הסביר שהוא העדיף לא לעשות שינויים רבים, מחשש שהוא יפגע במבנה הבסיסי של הקבוצה וכעת יהיה צריך לראות אם הוא יעשה שינויים בהרכב אחרי שבשני המשחקים האחרונים, עלה עם אותם 11 בהרכב הפותח.

ערן זהבי ששמר על מכבי תל אביב בדקות הסיום בהן היה נדמה שהיא עומדת להפסיד, סיפר בסיום שהתכנית שלו היתה להתעטף בדגל ישראל אם יבקיע, פעולה שעשה דן ביטון במחצית הראשונה ושבגינה קיבל כרטיס צהוב. זהבי אמר בסיום: "ראיתי אחרי הצהוב של דן מה מחכה אם אניף את הדגל, והעדפתי להישמר מצהוב שהיה עלול לפגוע בי בהמשך השלבים במפעל. עשינו קצת טוב לאוהדים שלנו בתקופה הזו ואני משוכנע שגם רבים שאינם אוהדי מכבי תל אביב שמחים היום כשקבוצה ישראלית מנצחת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

משחקי מחזור הסיום של בית ב'

מכבי תל אביב - גנט
זוריה לוהנסק - בריידאבליק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully