וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש על בולדווין: "הוא בא בגישה אחרת, אהבתי את שפת הגוף שלו"

במכבי תל אביב מרוצים מהתצוגה המשופרת של הכוכב שהתקשה לאחרונה, המאמן: "הוא דומיננטי מאוד". על מנקו: "כיף לאמן שחקן כזה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.11/ספורט1

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) ניצחון שישי ביורוליג העונה, אחרי שהביסה 81:102 את אלבה ברלין במשחק "בית" בבלגרד. הצהובים לא התקשו מול נועלת הטבלה החלשה, שבנוסף לכל צרותיה הופיעה למשחק בסגל חסר, כשקטש נהנה מ-18 נקודות של ווייד בולדווין, 17 של בונזי קולסון ושיא קריירה של 13 נקודות של רפי מנקו.

"ניצחון טוב מאוד עבורנו. היה משחק בקצב גבוה, של שתי הקבוצות. התקפית שיתפנו את הכדור נכון, הגענו למצבים וקלענו. היו לנו שתי ריצות שבהן התרכזנו בהגנה ועשינו סלים קלים. שמח שלקחנו את עצמנו בידיים אחרי הפסד קשה", סיכם עודד קטש.

לקראת המשחקים נגד וילרבאן ו-וירטוס בולוניה בשבוע הבא, אמר קטש: "סיימנו שבוע כפול ועכשיו מצפה לנו עוד אחד נגד קבוצות טובות, בטח כשאנחנו משחקים בחוץ. יהיה מאתגר".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. Djordje Kostic, אתר רשמי
עוד שבוע מאתגר בפתח. קטש/אתר רשמי, Djordje Kostic

על ווייד בולדווין אמר קטש: "הרווחנו את ווייד מהרגע הראשון שהוא נחת פה בעונה שעברה. הוא אחד המנהיגים שלנו מן הסתם, והאיכויות שלו בתור שחקן כדורסל לא הדאיגו אותי מעולם. די ברור שהוא שחקן דומיננטי במה שהוא עושה. תחילת העונה הייתה מתסכלת עבורו עם הפציעה בגב, וזה משפיע עליו שאנחנו לא משחקים בבית, כמו על כולם. הוא אמוציונאלי. אהבתי את שפת הגוף שלו, מאימון הבוקר היה ניתן להרגיש שהוא בא בגישה אחרת, הוא משפיע מאוד על איך שאנחנו משחקים".

על רפי מנקו: "הרגשתי שרפי התאים לעלות בגלל איך שאלבה שמרו אותנו. זה סוג הגנה שלא התמודדנו נגדה איתה עונה. רפי מכיר את הדברים שאנחנו רוצים לעשות, הם מוכרים לו, הוא עלה ותרם. זה בא על חשבון אחר, אולי במשחק הבא זה יהיה משחק אחר. זה פריבילגיה גדולה לקבל שחקן שנמצא בסיטואציה לא פשוטה, שמגיע לו, ולא תמיד מקבל את ההזדמנות, ועולה ומשפיע על המשחק. זה כיף".

בונזי קולסון הוסיף: "זה היה ניצחון חשוב. היינו צריכים לחזור למשחק שלנו, לעשות עצירות. טוב להשיג את הניצחון הזה. היה חשוב לחזור אחרי התבוסה מול ריאל מדריד, ממשיכים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully