וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "משחק מאוד חלש שלנו. ההרכב? שחקנים צריכים לנוח"

מכבי חיפה הובסה 3:0 על ידי ראן במשחק חד צדדי. על הספיגה בה היה מעורב שואו הפצוע: "אמר שהוא יכול להמשיך, אז הלכתי איתו"

תקציר: מכבי חיפה - ראן 3:0/ספורט1

"משחק מאוד חלש, אנחנו בתקופה לא פשוטה. ראן קבוצה איכותית ואינטנסיבית שנמצאת בכושר מעולה. היה לנו קשה". כך סיכם הערב (חמישי) מסאי דגו את ההפסד של מכבי חיפה 3:0 לראן במשחק בית אותו נאלצה לארח מול יציעים ריקים בבודפשט. הירוקים נותרו עם נקודה אחת בשלב הבתים של הליגה האירופית ונראים להדחה מאירופה, כשגם המקום השלישי שמוביל לקונפרנס ליג מתרחק.

דגו התייחס לפציעה של שואו, שהתקשה לסגור בספיגה השער הראשון והוחלף מיד לאחר מכן: "הוא סובב את הקרסול, אמר שהוא יכול להמשיך, חזר למגרש ויצא אחרי הגול. חבל שזה קורה. כששחקן רוצה לשחק ומרגיש טוב, אתה הולך איתו".

המאמן התייחס לרוטציה בהרכב: "לא ויתרנו על הסיכוי להמשיך באירופה. ההרכב הכי חזק? יש חבר'ה צעירים כמו חג'ג' וחלאילי שהם לא שחקנים מובילים כבר 3-4 שנים והם צריכים לנוח. יש גם שחקנים אחרים שהיו צריכים מנוחה מבחינת עומס כי הם פחות מתאמנים איתנו בתקופה האחרונה. יש המשך שבוע מאוד קשה".

שחקן מכבי חיפה, רמי גרשון, לפני שחקן ראן, לורנז אסיניון. ATTILA KISBENEDEK, GettyImages
"היה לא פשוט וראו את ההבדלים במגרש". גרשון/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK

רמי גרשון ששיחק 90 דקות: "ראן קבוצה ברמה מאוד גבוהה, הרגשנו שעבדנו מאוד קשה. ההכנה שלנו לא אידיאלית, כולם יודעים את זה, אבל הרגשתי שהחבר'ה נתנו את הכול. ספגנו גולים מבאסים, אבל הרגשתי שכולם עושים את המקסימום. סמי עופר זו תוספת כוח אדירה וזה חסר. היה לא פשוט וראו את ההבדלים במגרש. חדר ההלבשה שלנו מאוד חזק ומגובש, מתמודדים מהר מאוד עם כל דבר שצץ".

עוד בוואלה!

בדרך להדחה מאירופה: מכבי חיפה הפסידה לראן 3:0 בבודפשט

לכתבה המלאה

מכבי חיפה תשחק במחזור הסיום בחוץ נגד פנאתינייקוס, אבל עוד לפני כן היא תפגוש את ויאריאל למשחק דחוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully