וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה ועוד אחד: הנתון הסטטיסטי המרשים והחוזה שמסתמן כ"גניבה"

הישראלי של וושינגטון מציג מספרים חריגים בהשוואה לשאר הליגה, הפרשנים מנתחים את ההבדל ביחס לעונות קודמות ובטוחים: "כבר אין שום סיכוי שהוויזארדס יעבירו אותו בטרייד"

דני אבדיה מתאמן על זריקות מהשלוש/מתוך חשבון הטוויטר של Neil Dalal

אחרי שסיפק את משחקו הטוב ביותר העונה עם 22 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים מול אורלנדו, דני אבדיה ממשיך לסחוט מחמאות ושבחים, וממשיך להיראות כמו אחת מנקודות האור היחידות של וושינגטון בפתיחת העונה.

בבלוג "Wiz Of Awes" כתבו אמש: "דני אבדיה הוא אחת מנקודות האור היחידות של וושינגטון העונה, מה שבא לידי ביטוי בממוצעים הטובים בקריירה בנקודות, ריבאונדים, אסיסטים, אחוזים מהשדה, אחוזים מהעונשין ואחוזים מהשלוש. הבעיה של אבדיה בשנים קודמות הייתה היכולת שלו להתרכז במהלך המשחק, אבל העונה הוא הרבה יותר אגרסיבי, וב-18 המשחקים הראשונים של העונה מחפש לייצר מצבים ועושה את זה ביעילות מרשימה".

גם כתב ה-NBA ברט אשר מצא לנכון לציין את ההופעה של אבדיה, וצייץ: "דני אבדיה היה נקודת אור בהפסד של וושינגטון לאורלנדו, עם סטטיסטיקה מרשימה. דני שומר יוצא מהכלל עם יכולות התקפיות מגוונות של פליימיקר בגובה 2.06 מטר. להחתים אותו לארבע שנים תמורת 55 מיליון דולר בחודש שעבר, נראה כמו עסקה טובה מאוד עבור הוויזארדס, שממילא ממוקדים בעתיד ולא בהווה".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Gregory Shamus, GettyImages
זה נראה טוב. אבדיה/GettyImages, Gregory Shamus

אבדיה מעמיד העונה ממוצעים של 12.6 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק, באחוזים טובים מתמיד. אחד מאוהדי וושינגטון אף עמל ומצא את הנתון הסטטיסטי הבא: פר 36 דקות למשחק, אבדיה קולע 16.8 נקודות למשחק עם 53.6% אחוזים מהשדה, 40% מהשלוש, 7.2 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים. לשם ההשוואה, אף שחקן אחר ב-NBA מלבד כוכב סקרמנטו דומנטאס סאבוניס, לא מגיע ל-16,7 ו-4.5 עם 50% ומעלה מהשדה פר 36 דקות.

על רקע ההצטיינות של אבדיה, אוהדי אוקלהומה סיטי העלו את ברשתות החברתיות ספקולציות שאבדיה יעבור בטרייד לת'אנדר, אבל הבלוגר וויל קלייטון שמסקר את הוויזארדס מקרוב, טוען שזה תסריט בלתי אפשרי - בין היתר משום שהוויזארדס לא יוותרו על אבדיה.

"תלכו מפה, הוא שלנו. הוויזארדס נמצאים בתהליך בנייה מחדש, דני שחקן צעיר שעושה קפיצה העונה, והוא רק לאחרונה חתם על הארכת חוזה שנראית עכשיו כמו מציאה. הוא מתאים ללוחות הזמנים של הקבוצה, ואין סיכוי שהוויזארדס יעבירו אותו בטרייד", כתב קלייטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully