וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנזק חסר תקנה": נדחתה בקשתו של דני אלבס להגיע להסדר עם התביעה

עורכי דינו של כוכב העבר נפגשו עם נציגי הפרקליטות, שהבהירו שהמשפט ייערך כרגיל. אם יורשע: אלבס עלול להיכנס לכלא לתקופה של עד 9 שנים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.11/ספורט1

כנראה ששום דבר לא ימנע מדני אלבס להיכנס לכלא. עורכי דינו של כוכב העבר של ברצלונה, סביליה ונבחרת ברזיל, שנחשד באונס בצעירה קטלאנית במועדון בברצלונה, ניסו להגיע להסדר עם התביעה בספרד. על פי הדיווח שניים מעורכי דינו של אלבס נפגשו עם נציגים של התביעה, שדחתה כל סוג של פשרה בתיק הזה בטענה ש"הנזק הוא חסר תקנה".

המשמעות היא שאלבס יעמוד למשפט בגין סעיפי אישום חמורים של אונס, שיכולים להכניס אותו לכלא לעד תשע שנים במידה שהוא יימצא אשם. עורכי דינו של אלבס ניסו לשחרר אותו בערבות בשלושה מקרים שונים, אבל בדקתם נדחתה בכל המקרים, כאשר אלבס גם שינה את העדות שהוא נתן ארבע פעמים, מה שפוגע קשות באמינות שלו.

דני אלבס. אינסטגרם, דני אלבס, אתר רשמי
אין מנוס ממשפט. דני אלבס/אתר רשמי, אינסטגרם, דני אלבס

אלבס נמצא בכלא כבר מינואר וכעת הוא עומד בפני משפט שצפוי להרשיעו. כזכור, בינואר האחרון נעצר אלבס בן ה-40 בחשד שביצע אונס בצעירה קטלאנית במועדון בברצלונה בדצמבר האחרון. הוא מיד שוחרר מקבוצת פומאס שהתנערה ממנו. עד כה בכל העדויות שמסר בחקירותיו הכחיש בתוקף את החשדות נגדו וטען לחפותו, אולם הגרסאות שמסר השתנו מעת לעת וההחלטה להעמידו לדין התקבלה לאור עדויות וראיות משפטיות שלפי בית המשפט סיפקו עילה מהותית להאשמתו, כך דווח כאמור.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully