וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעבור כבר בינואר? ארבע קבוצות מעוניינות בסרו גיראסי

מנצ'סטר יונייטד פנתה לשטוטגרט וגם רומא, מילאן וניוקאסל רוצות את החלוץ הלוהט, שכבש 15 שערי בונדסליגה העונה וסעיף שחרורו עומד על 17.5 מיליון יורו. מאמנו כבר חושש מהפרידה

תקציר: שטוטגרט - בורוסיה דורטמונד 1:2/ספורט1

אם לוקחים בחשבון שכולם ציפו מהארי קיין לרשום מספרים אדירים בבאיירן מינכן, אין ספק שהלהיט של הבונדסליגה הוא סרו גיראסי. החלוץ של שטוטגרט ונבחרת גינאה סופר 15 שערים ובישול אחד ב-10 הופעות בליגה העונה, כאשר מאזנו קטן בשלושה שערים מזה של קיין, אבל גיראסי פספס שני מחזורים בגלל פציעה באוקטובר. לאור הנתונים הללו, אין זה מפתיע שישנה התעניינות גדולה מקבוצות באירופה.

לפי "Foot Mercato", מנצ'סטר יונייטד כבר פנתה לשטוטגרט בנוגע לשחקן בן ה-27 שנמצא ברשימת הקניות שלה לחלון ההעברות שייפתח בעוד חודש, אם כי עדיין לא הוגשה הצעה. עוד נכתב כי גם רומא, מילאן וניוקאסל מעוניינות בגיראסי, אשר בחוזהו סעיף שחרור נוח למדי: כ-17.5 מיליון יורו.

מאמן שטוטגרט סבסטיאן הנס הודה בתחילת השבוע כי הוא חושש מהאפשרות שגיראסי יעזוב אותו כבר בינואר הקרוב: "אני חושב שהוא מרגיש מאוד בנוח כאן. כמובן שאני מקווה שהוא יישאר איתנו זמן רב וייהנה כאן, אבל במקרה שלו וגם של אחרים, אתה אף פעם לא יכול לפסול דברים", אמר.

שחקן שטוטגרט סרו גיראסי. Sebastian El-Saqqa - firo sportphoto, GettyImages
הלהיט של הבונדסליגה. סרו גיראסי/GettyImages, Sebastian El-Saqqa - firo sportphoto

גיראסי נולד וגדל בצרפת וגם שיחק בנבחרות הצעירות של אותה מדינה, אבל החליט לייצג את גינאה שממנה הגיעו הוריו. בקיץ 2022 הוא נרכש מראן תמורת 9 מיליון יורו, בעונת הבכורה הוא כבש 11 שערים ובעונה הנוכחית הוא מוביל קבוצה שאשתקד כמעט ירדה ליגה אל המקום השלישי בטבלה נכון לכתיבת שורות אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully