וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה הסמלית של זהבי וביטון, ו"התגובה ההולמת" לדגל פלסטין

החלוץ חגג את שער הניצחון מול היציע העוין של אוהדי בריידאבליק, והעלה תמונה מרגשת לאינסטגרם. רובי קין הילל אותו: "ידעתי שיעשה משהו מיוחד"

תקציר: בריידאבליק - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב יכולה לסמן וי ראשון העונה. הצהובים-כחולים הבטיחו היום (חמישי) מקום בשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג עם ניצחון 1:2 על בריידאבליק באיסלנד, שקבע באופן סופי שתסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית ב'. ערן זהבי העניק את הניצחון עם פצצה לחיבורים בדקה ה-82, אחרי ששער של איולפסון (61) מחק קודם לכן יתרון של דן ביטון (35).

במשחק נגד גנט שיתקיים בעוד כשבועיים, יקבע מי תעלה מהמקום הראשון. מאוחר יותר היום גנט תארח את זוריה לוגנסק כשניצחון יחזיר אותה למקום הראשון עם 13 נקודות לעומת 12 של החבורה של רובי קין.

"ברכות לשחקנים אחרי משחק קשה בתנאים קשים, אחרי שהשעה של המשחק והאצטדיון השתנו ברגע האחרון", אמר רובי קין בסיום. "לא היה משחק קל כי מדובר ביריבה טובה שרגילה למגרש הזה, אבל אני מרוצה מ-3 הנקודות".

על בחירת ההרכב: "לא רציתי לשנות את השיטה שלנו יותר מדי, לא רציתי לעשות יותר מדי שינויים כי היינו טובים מבחינה הגנתית. אנחנו מוכנים לליגה, מרגישים רעננים ומחכים להתחיל. שחקנים שלא שיחקו היום ללא ספק ישחקו ביום ראשון".

על ערן זהבי: "אנחנו יודעים מה הוא מסוגל לעשות, הוא כבש בכל מקום ששיחק בו. הייתה לי תחושה שהוא יעשה משהו מיוחד, וזה מה שחלוצים גדולים עושים - גם כשהם לא נוגעים יותר מדי בכדור, הם מסוגלים לספק רגע אחד של קסם".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ערן זהבי. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שוב הציל את מכבי תל אביב. ערן זהבי חוגג/אתר רשמי, מכבי תל אביב

ערן זהבי - שלובש את חולצה מספר 7 - הצטלם בסיום יחד עם כובש השער הראשון דן ביטון, שלובש את חולצה מספר 10, בצירוף מקרים סמלי שמציין את תאריך הטבח של ה-7 באוקטובר. השניים הצטלמו זה לזה צד זה, וזהבי העלה את התמונה לאינסטגרם תחת הכיתוב: "עם ישראל חי".

זהבי סיפר על הקהל האיסלנדי שהניף דגלי פלסטין ביציע, אותו השתיק אחרי שכבש את שער הניצחון: "לא אשקר שזה הציק לנו ולא היה נעים, אבל התגובה ההולמת היא כדור ברשת".

זהבי הוסיף: "מזג האוויר פה לא אידיאלי והמשטח הסינתטי לא הכי רגיל, אבל אני מאוד גאה שניצחנו במגרש הזה. הראינו אופי, היה לנו מסע ארוך מסרביה לכאן, עם טיסות ארוכות, עם כל התנאים הקשים שאפשר לקבל, אבל שמנו הכל בצד וניצחנו את המשחק. אנחנו יכולים להיות גאים".

על פתיחת הליגה: "התגעגענו לליגה, התגעגענו למדינה, אני ועוד כמה שחקני נבחרת לא היינו המון זמן בישראל ואנחנו מחכים לפגוש את המשפחות. מחכים למשחק נגד הפועל ירושלים, שבטח יהיה קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, דן ביטון אחרי הניצחון על בריידאבליק, עם החולצות לציון הטבח: "עם ישראל חי". מתוך אינסטגרם, צילום מסך
ערן זהבי, דן ביטון והתמונה המרגשת: "עם ישראל חי!"/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

משחקי מחזור הסיום של בית ב'

מכבי תל אביב - גנט
זוריה לוהנסק - בריידאבליק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully