וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבוסניה מתגאים בשופט ששלף צהוב על הנפת דגל ישראל: "עשה צדק"

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 17:40

דן ביטון הגיב למפגינים פרו-פלסטינים נגד בריידאבליק אחרי שכבש, השופט פירש זאת כהתרסה, במדינתו המוסלמית דיווחו: "חולל סערה". שחקני הקבוצות התעמתו

הגול של דן ביטון נגד בריידאבליק והעימות של שחקני מכבי תל אביב/ספורט1

המתיחות הפוליטית על רקע המלחמה הורגשה גם אי שם באיסלנד, מחוץ לאצטדיון שבו אירחה בריידאבליק את מכבי תל אביב בשלב הבתים של הקונפרנס ליג היום (חמישי), שהסתיים בניצחון 1:2 לצהובים. מתחילת המשחק התקיימה הפגנה פרו-פלסטינית מחוץ לאצטדיון, באזור שמאחורי השער בו עמד שוער הצהובים אורלנדו מוסקרה, כאשר הונפו דגלי פלסטין.

בדקה ה-35 הגיעה התשובה של דן ביטון, שכבש את שער היתרון לזכות מכבי תל אביב - ומיד פנה לענות למתנגדים כשניגש לספסל לאסוף דגל של ישראל. שופט המשחק, הבוסני לוקה בילבייה, שלף לעברו של הקשר את הכרטיס הצהוב. מיד לאחר מכן פרץ עימות בין שתי הקבוצות וחלק מהשחקנים דחפו זה את זה ליד עיגול האמצע, אך הרוחות נרגעו במהירות.

חשוב לציין שעל פי תקנון אופ"א אין איסור להניף דגלים, אך שופט יכול להטיל סנקציות אם הוא מפרש מחווה כזאת או אחרת כמתריסה או פרובוקטיבית.

גם ערן זהבי, שהבקיע את השער השני והמכריע במשחק, בדקה ה-82, דאג לשלוח מסר לתומכי חמאס באיסלנד כשחגג בתנועת השתקה.

בסיום המשחק דיווחו בתקשורת הבוסנית על התקרית בה היה מעורב השופט בילבייה, והתגאו בו. "בילבייה עשה צדק כששלף צהוב בעקבות הפרובוקציה של שחקן מכבי תל אביב, אבל בעקבות הההחלטה התחוללה סערה", נכתב בתקשורת המקומית. גם בתקשורת האיסלנדית התייחסו לתקרית, וטענו ש"אחרי שביטון חגג עם דגל ישראל, הכל השתבש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully