וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני כהן מונה למ"מ מנכ"ל המנהלת במקום שלומי פרי שעזב רשמית

המנכ"ל בשלוש השנים האחרונות נפרד בתום 15 שנים במנהלת ליגת העל, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי יחליפו. היו"ר ארי שטינברג: "מודה לשלומי, איש כדורסל מהאיכותיים שיש"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.11/ספורט1

מנכ"ל מנהלת ליגת העל בכדורסל שלומי פרי סיים את תפקידו באופן רשמי היום (חמישי). לממלא המקום שלו מונה הסמנכ"ל רני כהן. "מנהלת הליגה רוצה להודות לשלומי על שנים של עשייה למען הכדורסל הישראלי ומאחלת לו המון הצלחה בהמשך הדרך", נמסר.

יו"ר המנהלת ארי שטינברג: "אני מודה לשלומי על השנים היפות במנהלת הליגה. שלומי הוא איש כדורסל מהאיכותיים שיש ולאורך השנים הוא עשה רבות בכדי לקדם את הענף והליגה בפרט. אני בטוח שהוא עוד ילווה אותנו בעתיד הקרוב. מחכה לרני אתגר לא פשוט אך אני סמוך שהוא יעמוד בו על הצד הטוב ביותר ואני מאחל לו ולכולנו במנהלת הצלחה גדולה בדרך החדשה".

מ"מ מנכ"ל המנהלת רני כהן: "ראשית, אני רוצה להודות ליו"ר המנהלת ארי שטינברג על האמון. אני רוצה להודות לשלומי על כל השנים של עבודה משותפת וחברות אמיתית. הוא יחסר למנהלת ולי באופן אישי. בהצלחה לכולם".

שלומי פרי מ"מ מנכ"ל מנהלת הכדורסל. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
עזב סופית. שלומי פרי/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

רני כהן בן 45, נשוי ואב לשלושה ילדים. מתגורר בנווה מונוסון. שימש בין השנים 2013-2017 כסמנכ"ל מכירות ושיווק בהפועל ירושלים. החל לעבוד במנהלת הליגה כסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי החל מ-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully