וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסק הדין צפוי בקיץ 2025: נקבע מועד למשפט של מנצ'סטר סיטי

הטרבליסטית והפרמיירליג ייפגשו בבית הדין בשלהי השנה הבאה, כאשר ההחלטה בנוגע להפרות הפייר פליי הפיננסי כנראה תגיע במקביל לסיום חוזהו של גווארדיולה

תקציר ה-1:1 של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול/ספורט1

כלי התקשורת בבריטניה פרסמו היום (חמישי) שהפרמיירליג ומנצ'סטר סיטי סיכמו על מועד למשפט בו תעמוד לדין אלופת אירופה, המואשמת ב-115 הפרות שונות של תקנון הפייר פליי הפיננסי. המשפט צפוי להתחיל בשלהי 2024 מול פאנל שופטים עצמאי.

המשמעות היא שפסק הדין יינתן ככל הנראה בסוף עונת 2024/25, אשר בסיומה גם יגיע לקצו החוזה של פפ גווארדיולה כמאמן מנצ'סטר סיטי. בשלב זה נערכת גביית העדויות, מה שצפוי להימשך עד האביב הקרוב.

מעבר לאפשרות שתאריך המשפט יידחה מסיבה כלשהי, צריך גם לקחת בחשבון שכל אחד מהצדדים צפוי לערער על פסק הדין במקרה שהוא לא ישביע את רצונו. מנצ'סטר סיטי לא תוכל לפנות ל-CAS, שכבר ביטל בעבר את החלטת אופ"א להרחיק את התכולים מליגת האלופות.

שחקני מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד, רודרי. Catherine Ivill, GettyImages
מנצ'סטר סיטי תתייצב בבית המשפט בעוד כשנה/GettyImages, Catherine Ivill

העבירות שלכאורה ביצעה מנצ'סטר סיטי התרחשו במשך 14 עונות, החל מ-2009/10, וחקירת הפרמיירליג נמשכת מאז 2018. בחודש מרץ האחרון הורשעה אברטון בעבירות פיננסיות, שבגינן נגזר עליה עונש של הפחתת 10 נקודות ממאזנה בעונת הליגה האנגלית הנוכחית. אברטון ערערה על הפסיקה הזו והתגובה לערעור טרם פורסמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully