וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורחה למה הוצג: "יש הרבה מאמנים צעירים". ברמן ישמש כעוזרו

עודכן לאחרונה: 2.12.2023 / 16:39

הספרדי ששודרג מעמדת העוזר ומול הפועל חיפה (שבת, 15:00, ספורט2) לראשונה בקריירה יעמוד על הקווים כמאמן ראשי, הצהיר: "הגעתי לעזור למייקל, אבל הסיטואציה השתנתה". מאמן קבוצת הנוער לשעבר של הפועל ירושלים יסייע לו. קאיונדו יחזור ללגאנס

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 3:0/ספורט1

בדיוק חודש עבר מאז שהודיעה הפועל תל אביב שמייקל ולקאניס עוזב לטובת משרת עוזר מאמן באייאקס אמסטרדם ההולנדית ושאת תפקידו ימלא מי שהיה עוזרו, בורחה למה בן ה-33 שלראשונה בחייו משמש כמאמן ראשי בקבוצת בוגרים. הבכורה של הספרדי תהיה בשבת כאשר הפועל חיפה תגיע לאצטדיון בלומפילד (15:00, ספורט2) במחזור חזרת ליגת העל.

מי שישמש כעוזרו של למה הוא דיוויד ברמן. ברמן (39) עבד בעברו במשך עשור במחלקות השונות בקבוצת הפועל ירושלים, אימן את קבוצת הנוער של הירושלמים ושימש בנוסף כעוזר המאמן בקבוצה הבוגרת. בעונה הנוכחית מונה לתפקיד מאמן ראשי בהפועל מרמורק מליגה א' דרום.

היום (חמישי) הציגה הפועל תל אביב את למה רשמית והמנהל המקצועי חן סול אמר על הבחירה בו לתפקיד: "הוא איתנו מתחילת הפרויקט, מחובר אלינו והיה מיועד להיות המאמן הראשי בעתיד. נכון שלוח הזמנים השתנה, אבל ניתן לו את כל הכלים כדי להצליח. הייתה סיטואציה לא ברורה ובעייתית שהיינו צריכים ללמוד תוך כדי תנועה. אין לנו רק שחקנים זרים, אלא גם אנשי צוות זרים שהנחנו שאולי לא יחזרו וכשמייקל בא עם ההצעה ובחר לעזוב, נתנו לו את ברכת הדרך. ממש לא הימרנו על בורחה, הוא מכיר מצוין את הפרויקט ויודע בדיוק מה אנחנו רוצים לעשות - הוא היה יותר מעוזר מאמן וזה שהוא צעיר זה אומר שאין לו פחד. קאיונדו יחזור בינואר ללגאנס".

למה אמר במסיבת העיתונאים: "קודם כל אני רוצה להשתתף בצער כל המשפחות שנפגעו ב-7.10 ואני מקווה שכל החטופים יחזרו. אנחנו יודעים שצה"ל עושה כל מה שביכולתו כדי להחזיר את כל החטופים ואנחנו חושבים עליהם. בישראל אני כבר ארבע עונות, יש לי כאן חברים והמדינה הזו הפכה עבורי לבית, אז לא חשבתי לעזוב. הופתעתי מעזיבת ולקאניס, אבל שמחתי בשבילו על ההזדמנות שקיבל. הגעתי לכאן כדי לעזור לו, אבל עכשיו הסיטואציה השתנתה ואני מפוקס בתפקיד החדש שלי. יש לנו אוהדים רבים, חיילים בצה"ל שאנחנו רוצים לשמח עם כדורגל שמח, התקפי ולוחץ".

מאמן הפועל תל אביב בורחה למה. דף הפייסבוק של הפועל תל אביב, אתר רשמי
בורחה למה. הבכורה שלו על הקווים בשבת/אתר רשמי, דף הפייסבוק של הפועל תל אביב

עוד אמר על ולקאניס על כך שהוא יאמן לראשונה בקריירה: "עבדנו ביחד במשך ארבעה חודשים והיו לנו מחשבות דומות, נהנינו מאוד ביחד וכעת אני מאחל לו בהצלחה. הפרויקט ממשיך מאותה נקודה. זו הזדמנות מצוינת עבורי, הכי טובה שיכולתי לקבל. יש לנו קהל מדהים שאני מקווה שבקרוב מאוד יוכל לחזור לאצטדיונים ולהיות חלק מהמשחקים. לנו יש את האחריות לשמח אותם ולגרום להם להיות גאים בקבוצה. יש הרבה מאמנים צעירים באירופה, מבחינתי גיל הוא רק מספר. הכנתי את עצמי במשך המון זמן לתפקיד כזה. אלמד דברים תוך כדי ומהאנשים סביבי, אין לי שום אגו. כולנו ביחד בזה".

על סגנון המשחק שצפוי תחתיו: "אנחנו באותו המקום שהיינו בו קודם לכן, אין לנו בעיות ואנחנו תמיד מסתכלים על עצמנו. עלינו לדעת לשחק בכמה שיטות, להיות מגוונים וכמה שפחות צפויים עבור היריבה. כמו שאמרתי, נרצה ללחוץ גבוה ולשחק כדורגל מהנה שיאפשר לנו להגיע לסיטואציות שאנחנו רוצים".

על השחקנים הזרים: "הם פה, הם רוצים לשחק, להיות חלק ולעזור לנו. אני לא יכול לדבר בשם אחרים, אבל אני לא פוחד להיות כאן, אנחנו מתאמנים וכולם רוצים לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully