וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: שלט החטופים הכללי יוצג גם במחזור החזרה של ליגת העל

30.11.2023 / 12:39

במנהלת שקלו לעבור לשלטים אישיים, אך החליטו להמשיך עם שלט Bring Them Home Now ומצפים שכלל השחקנים יאחזו בו במגרשים השונים

תקציר: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה 1:2/ספורט1

עכשיו זה סופי: גם במחזור הקרוב, שייהיה מחזור החזרה הרשמי של ליגת העל, ייערך טקס למען החטופים, כאשר השלט המדובר שהיה במשחק בין מכבי חיפה להפועל פתח תקוה, ובו לא אחזו הזרים של האלופה, יוצב שוב לפני שחקני שתי הקבוצות והשופטים.

כזכור, בתחילת השבוע העריכו במנהלת הליגות בכדורגל שהם יעברו בטקסים במחזור הקרוב לשלטים אישיים, כשעל כל שלט תמונה של חטוף. כך היה צריך להיות בשבת שעברה, וכך היה אמור להיות גם בשבת הקרובה. אבל לאור שחרור חטופים רבים בימים האחרונים, ומכיוון שלא ברור לאן הולכים מכאן וגם בימים הקרובים צפוי שחרור חטופים נוספים, החליטו במנהלת שצריך להמשיך עם השלט הכללי, עליו כתוב Bring Them Home Now, ולא לעבור לשלטים אישיים קטנים.

המנהלת שלחה את ההנחיות במייל לקבוצות ויש ציפיה שכולם יאחזו בשלטים בכל המגרשים. צריך עוד להזכיר כי מאחר שאנחנו עדיין באפשרות לחזרה של אזעקות, הונחו מנהלי האירוע בכל אצטדיון לתדרך את השחקנים היכן נמצא המרחב המוגן, ולהיכן צריך להתפנות בהקדם אפשרי במקרה של אזעקה.

שחקני מכבי חיפה ושחקני הפועל פתח תקוה עם שלט הקורא להחזרת החטופים. מאור אלקסלסי
השלט הכללי חוזר גם בשבת/מאור אלקסלסי

היום התייחסו לפרשת השלט יוסי אבוקסיס ואליניב ברדה. "אנחנו מטפלים בעניין הזרים שלנו ומדברים עם כולם. כל מי שמשחק בארץ, זר או ישראלי, צריך להרים את השלט הזה בגאווה. הוא לא נגד מישהו. זה בשביל להחזיר חטופים. מה שקרה הוא שמכבי חיפה לא היו מוכנים לזה, היה מאוד מצער לראות את זה והם גם הבינו אחר כך שזו הייתה טעות מבחינתם. כל מי שמשחק בארץ צריך לצפות שכל החטופים יחזרו", אמר מאמן בית"ר ירושלים, בעוד מאמן הפועל באר שבע הוסיף: מנכ"ל המועדון גיא פרימור דיבר עם הזרים וכולם מבינים את הסיטואציה. זה כאב לראות את התמונות האלה בימים כאלה שכולנו מצפים לראות את החטופים חוזרים".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully