וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקאאוט טורקי: הפועל ירושלים הביסה 70:85 את גלאטסראיי

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 22:31

אחרי הניצחונות של הפועל תל אביב והפועל חולון על יריבות טורקיות, הקבוצה של דז'יקיץ' חגגה בליגת האלופות על יריבה נוספת מטורקיה. רנדולף בלט עם 20

אחרי שהפועל תל אביב והפועל חולון הכניעו את בשיקטאש ובורסאספור, השיגה הערב (חמישי) הפועל ירושלים נוקאאוט מול הטורקיות כשהביסה 70:85 את גלאטסראיי בליגת האלופות ועלתה למאזן של 1:3. ירושלים "התארחה" בבניה לוקה שבבוסניה והרצגובינה אצל גלאטסראיי, והשלימה 0:3 ישראלי חלק בתוך יממה על היריבות מטורקיה - שהיו אמורות לארח אותן ולא היו יכולות לערוב לביטחונן. הרבע הראשון עוד היה צמוד, אבל ירושלים הפעילה את הגנת הברזל שלה ברבע השני, שבו היא מחצה את הטורקיה 13:23 ופתחה יתרון של 15 נקודות, שנשמר פחות או יותר לכל אורך המחצית השנייה.

ליוואי רנדולף הוליך את ירושלים עם 20 נקודות וגם 5 אסיסטים. קדין קרינגטון הוסיף 17 וכריס ג'ונסון 12. מוריס אנדור תרם 14 מהספסל לירושלים, שממשיכה להיראות מצוין. איסמט אקפינאר קלע 18 לטורקים, שקיבלה 8 נקודות מקורי וולדן אקס חולון וג'רל מרטין אקס מכבי תל אביב אבל זה היה רחוק מלהספיק.

ליוואי רנדולף הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
מעל כולם. ליוואי רנדולף/אתר רשמי, אתר פיב"א

מהלך המשחק

ג'רל מרטין אקס מכבי תל אביב עשה את רוב הנזק לירושלים בפתיחה, אבל ירושלים נכנסה למשחק בעיקר בזכות ליוואי רנדולף שתפר שלשה ומצא את קרינגטון, שעם עוד שלשה העלה את ירושלים ליתרון של 9:14. הטורקים צימקו ל-14:12 עם שלשה, אבל מכאן הגיעה ריצת 0:7 של ירושלים, שעלתה ליתרון שיא ברבע של 12:21. קורי וולדן אקס חולון עצר את הריצה עם שלשה והרבע הסתיים ב-17:22 ירושלמי.

הטורקים חזרו למשחק ברבע השני בזכות שלשות של גוקסנין קוקסאל, אבל ברינטון למאר דאג להחזיר את ירושלים ליתרון נוח. הקבוצה של דז'יקיץ' המשיכה להציג את הגנת הברזל שלה, ניצלה החטאות של הטורקים ושלשה של קורנליוס קבעה יתרון שיא של 27:41 ורנדולף קבע 30:45 במחצית שנצבעה באדום.

אור קורנליוס הפועל ירושלים מול גלאטסראיי. אתר פיב"א, אתר רשמי
אור קורנליוס הפועל ירושלים מול גלאטסראיי/אתר רשמי, אתר פיב"א

ירושלים המשיכה לשייט גם ברבע השלישי וכבר עלתה ליתרון של 19 נקודות. הטורקים הצליחו לצמק ל-10 את הפיגור שלהם, אבל ירושלים שוב הידקה את ההגנה והלכה למניות הבטוחות שלה קרינגטון ולמאר שקבעו שוב יתרון נוח של 47:63 בסוף הרבע השלישי. היתרון הנוח של ירושלים נשמר גם ברבע האחרון. רנדולף וקרינגטון כמעט שלא החטיאו, אנדור חגג בצבע והיתרון של ירושלים נשמר על בסביבות 15 לאורך כל הרבע. ברינטון למאר הצטרף לחגיגת השלשות ובסיום: 70:85 קליל לירושלים, שמבטיחה מעשית העפלה לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully