וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "לא צריך לשחק בתקופה הזו. מה שקרה בחיפה מצער"

מאמן בית"ר הסכים עם התנגדות הבעלים אברמוב לחזרת הליגה ("אין פייר פליי") והתייחס לפרשת השלט: "הבינו שהם טעו". לקראת הפועל פתח תקוה (ש', 19:30, ספורט2): "יודעים שצריך להתחיל להביא נקודות"

שערי השבוע, 28.11/ספורט1

בית"ר ירושלים יצאה למספר ימי חל"ת לאחר פרוץ המלחמה, אבל כצפוי הקבוצה חזרה לפעילות מלאה, מרבית השחקנים הזרים חזרו ארצה ובשבת היא תתארח אצל הפועל פתח תקוה (19:30, ספורט2) במטרה לשוב לליגת העל עם ניצחון. כזכור, בעקבות הפחתת ארבע נקודות, בית"ר ירושלים עם שתי נקודות בלבד במאזנה על אף שניצחה פעמיים בחמשת מחזורי הפתיחה.

הבוקר (חמישי) המאמן יוסי אבוקסיס התייצב למסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם המלאבסים ותחילה התייחס כמובן לנושא החטופים: "כולנו מייחלים להשבתם, אנחנו בתקופה קשה מאוד, כולנו מתפללים לחזרה של כולם, שמחים על אלה שחזרו עד עכשיו. היה פה אילן שהוא אבא של מיה ואיתי רגב, אנחנו מאוד שמחים שהם חזרו, אתם הייתם כשאילן הגיע לאימון לפני חודש והיה גמור. כולנו מתרגשים".

על חזרת הכדורגל בצל המלחמה: "אני מסכים עם ברק אברמוב שלאורך כל הדרך לא רצה שישחקו בתקופה הזאת. אבל ברגע שהוא היה מהבודדים שהלכו על זה, כמובן שההחלטה הייתה בסוף כן לחזור לשחק. אני חושב שאין פייר פליי כי יש זרים שלא חזרו וקבוצות שפחות התאמנו, אבל ברגע שהחליטו לחזור, התחלנו להתאמן בצורה מאוד חזקה ונצטרך להשיג תוצאות. אמרתי גם לשחקנים שנכון שהראש של כולם לא בדיוק בכדורגל, אבל נצטרך לבוא מוכנים".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
"אין פייר פליי". יוסי אבוקסיס/דני מרון

סאגת השלט במכבי חיפה: "אנחנו מטפלים בעניין הזרים שלנו ומדברים עם כולם. כל מי שמשחק בארץ, זר או ישראלי, צריך להרים את השלט הזה בגאווה. הוא לא נגד מישהו. זה בשביל להחזיר חטופים. מה שקרה הוא שמכבי חיפה לא היו מוכנים לזה, היה מאוד מצער לראות את זה והם גם הבינו אחר כך שזו הייתה טעות מבחינתם. כל מי שמשחק בארץ צריך לצפות שכל החטופים יחזרו".

השפעת הפיגוע בירושלים הבוקר: "עד הפיגוע כולם נראו בסדר גמור באימונים. הייתה גם הפסקת האש עכשיו. לא הרגשתי משהו בחדר ההלבשה, יכול להיות שהיום זה קצת ישתנה, לא הספקנו לדבר יותר מדי. נצטרך כל הזמן להרגיע אותם, כי הזרים פה נמצאים רובם לבד בלי המשפחות. מבחינתנו הישראלים זו הנורמה פה, אצלם זה יותר קשה. עד הבוקר הרגשתי ממש טוב את הזרים, מקווה שזה לא ישפיע עליהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עוד הוסיף אבוקסיס: "נכון שחסרים לנו משחקי אימון כי לא הצלחנו לתאם והצלחנו רק עם חדרה וראשון לציון, אבל התאמנו טוב. קצת חסר לנו כושר משחק, אבל לפחות בתחילת המשחק אני מצפה שניראה טוב והשחקנים יתנו את הכל. זה כדורגל אחר ללא קהל, יהיה שונה מאוד ויזכיר את תקופת הקורונה. זה לכל הקבוצות בליגת העל ואנחנו לא מחפשים תירוצים. אנחנו יודעים שצריך להתחיל לנצח ולצבור נקודות. דיברנו עוד לפני המלחמה על זה שהתחלנו בצורה פחות טובה ואנחנו צריכים להביא נקודות. שלחנו הודעות לכל הזרים לחזור, אני שמח שחמישה מתוך השישה חזרו. בוא נראה איך ההנהלה תתנהל מול דני (הוצ'קו)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully