וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלי קלות: מכבי תל אביב הביסה 81:102 את אלבה וחזרה למאזן חיובי

אחרי שני הפסדים רצופים, הצהובים חגגו מול נועלת הטבלה החלשה. בולדווין (18) וקולסון (17) הסירו חלודה, מנקו קבע שיא קריירה עם 13 נקודות, גם עומר מאייר בן ה-17 השתתף בחגיגה

יריבה בהזמנה: אחרי שני הפסדים רצופים, כולל תבוסה קשה לריאל מדריד, מכבי תל אביב חזרה לנצח הערב (חמישי) ושבה למאזן חיובי ביורוליג, אחרי שהביסה 81:102 את אלבה ברלין החלשה. נועלת הטבלה שגם בסגל מלא השיגה ניצחון בודד העונה, הופיעה ללא כמה משחקניה הבכירים ולא נתנה פייט של ממש לחבורה של קטש, שלא התקשתה לנצח על אף חסרונם של ג'וש ניבו החולה וג'ון דיברתולומאו הפצוע.

בזכות הניצחון, מכבי תל אביב עלתה למאזן של שישה ניצחונות לעומת חמישה הפסדים, וחזרה לשמינייה הראשונה בטבלה, ולמקום שממנו עולים לפלייאוף. ווייד בולדווין ובונזי קולסון שרשמו יכולת פחות טובה במשחק האחרונים, הסירו חלודה בחסות הגארבג' טיים והובילו את רשימת הקלעים עם 18 ו-17 בהתאמה. רפי מנקו הבליח עם שיא קריירה של 13 נקודות כולל 3 מ-3 מהשלוש, וגם ג'יימס ווב (12) ורומן סורקין (10) הגיעו לספרות כפולות.

החבורה של קטש שלטה במשחק מתחילתו ועד סופו, סיימה את הרבע הראשון ביתרון 15 ומלבד דקות ספורות ברבע השני בהן נראה היה שאלבה מתקרבת אחרי שקיזזה את ההפרש לחד ספרתי, הניצחון נראה בכיס של הצהובים במשחק ה"בית" בבלגרד.

בשבוע הבא מכבי תל אביב תנסה להמשיך במומנטום כשתתארח אצל וילרבאן, עוד יריבה נחותה על הנייר.

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
בלי בעיות. בולדווין/אתר רשמי, Djordje Kostic

מהלך המשחק

חסיאל ריברו פתח בחמישייה בהיעדרו של ג'וש ניבו, לצד הרביעייה הקבועה של קטש: לורנזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון וג'ייק כהן. קולסון פתח את המשחק היטב עם שתי שלשות, ויחד עם סלים של כהן ובראון, היתרון קפץ ל-5:12 ואלבה ברלין הזעיקה פסק זמן. רפי מנקו עלה מצוין מהספסל וצלף שלוש שלשות רצופות שהעלו את מכבי תל אביב ליתרון דו ספרתי. בסופו של דבר, הרבע נחתם ביתרון שיא של הצהובים, 14:29.

המומנטום של מכבי תל אביב לא נעצר גם עם תחילתו של הרבע השני, בו החבורה של קטש המשיכה ללחוץ על הדוושה. תמיר בלאט צלף פעמיים מחוץ לקשת, לורנזו בראון חדר פעם אחר פעם באין מפריע והיתרון הגיע לשיא חדש, עם יתרון 17:40 לביתיים. גבריאל פרוצ'ידה מאלבה איפס את הידית ועם 7 נקודות רצופות צימק ל-43:30 בלבד, וגרם לקטש לקחת פסק זמן. יוהאנס טימן הצטרף לפרוצ'ידה ויחד הם קיזזו את ההפרש לחד ספרתי, אבל בולדווין התעורר לקראת הירידה להפסקה, וסידר למכבי תל אביב יתרון 16 במחצית, 42:58.

רפי מנקו, מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
שיא קריירה. מנקו/אתר רשמי, Djordje Kostic

אווירת ליגת הקיץ נמשכה עם פתיחת המחצית השנייה, ולמרות הגנות נרפות של שתי הקבוצות, מכבי תל אביב שמרה על יתרון נינוח. בולדווין הגיע לדו ספרתי, וכמוהו גם ג'יימס ווב שסיפק דקות איכותיות. שלשה של תמיר בלאט דקה וחצי לתום הרבע קבעה יתרון 63:80 למכבי תל אביב. סל של קומאג'ה מאלבה קבע 66:81 לצהובים בתום הרבע השלישי.

הרבע האחרון היה גארבג' טיים ארוך, במהלכו בולדווין ניצל את הדקות ה"מתות" כדי להסיר עוד קצת חלודה, רפי מנקו מגיע לשיא קריירה ביורוליג עם 13 נקודות, וגם עומר מאייר בן ה-17 נכנס לדקות ראשונות וקולע נקודות בכורה במפעל. 81:102 בסיום.

עומר מאייר, מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
גם הוא התכבד בנקודות יורוליג ראשונות. עומר מאייר/אתר רשמי, Djordje Kostic

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 18 (6 אסיסטים), בונזי קולסון 17, רפי מנקו 13 (3 מ-3 מהשלוש, 5 ריבאונדים), ג'יימס ווב 12, רומן סורקין 10 (שתי חסימות), תמיר בלאט (6 אסיסטים) וג'ייק כהן 9 כל אחד, לורנזו בראון 6 (6 אסיסטים), חסיאל ריברו 4, עומר מאייר 3.

הרבו לקלוע לאלבה ברלין: גבריאל פרוצ'ידה 22, יוהאנס טימן וג'סטין בין 11 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully