וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תופיע לליגה עם שני זרים בלבד - אלכסנדר והורד

30.11.2023 / 7:03

רק שניהם ישובו עם האדומים מבלגרד וישחקו בראשון בבאר שבע, כשארבעה זרים נשארים בסרביה ויערכו עם הקבוצה אימון אחד בלבד לפני לובליאנה. שביעות רצון מהשיפור במשחק ההגנה בניצחון על בשיקטש

תקציר: הפועל תל אביב - בשיקטאש 75:81/ספורט1

הפועל תל אביב תשוב היום (חמישי) לישראל אחרי שבועיים בבלגרד לקראת חזרת הקבוצה למשחקים בליגת העל ביום ראשון הקרוב בבאר שבע. האדומים יופיעו למשחק בבירת הנגב עם שני זרים בלבד, קייל אלכסנדר וג'יילן הורד, שהמריאו איתם הבוקר מבלגרד בחזרה לישראל, כשיתר השחקנים הזרים - בריאן אנגולה, ג'ייקובן בראון, אקסביאר מנפורד וג'ון הולנד נשארו בבלגרד לבחירתם.

בקבוצה קיוו להופיע עם סגל חזק יותר למשחקי הליגה. לאורך השבועות האחרונים אמרו ראשי האדומים, ביניהם היו"ר רמי כהן, לרבים ששאלו כי הם מעריכים שיצליחו לשכנע את רוב הזרים לחזור, אך כבר בשבוע שעבר כשנפגשו עמם בבלגרד גילו כי המשימה תהיה קשה יותר. אתמול, עוד לפני הניצחון על בשיקטש, הייתה אופטימיות כי לפחות עוד שחקן אחד מלבד אלכסנדר והורד ישוב עם הקבוצה ארצה, אבל בשיחה שנערכה עם השחקנים לאחר המשחק התגלה כי רק שני שחקני הפנים ישובו.

ארבעת הזרים שלא יחזרו ארצה יישארו בבלגרד בימים הקרובים ויערכו עם הקבוצה רק אימון אחד ככל הנראה לפני המשחק הבא ביורוקאפ נגד לובליאנה בחוץ. בהפועל תל אביב עדיין מקווים שלקראת משחק הליגה שלאחר מכן ישובו ארצה יותר שחקנים, על מנת לקיים שגרת אימונים מסוימת.

הסגל של האדומים לקראת המשחק בבאר שבע יכלול את אלכסנדר והורד, לצד בר טימור, תומר גינת ששב אמש מפציעה, עידן זלמנסון וגיל בני מבחינת השחקנים הבכירים, גל שטרנברג ויונתן רבינוביץ' שנמצאים עם הפועל תל אביב כל התקופה האחרונה, אייל הראל ועוד שחקני נוער.

שחקני הפועל תל אביב: ג'יילן הורד, קייל אלכסנדר, בראיין אנגולה, קסבייר מנפורד. Djordje Kostic, אתר רשמי
רק שניים מהם חוזרים. אלכסנדר, הורד, בראון ומנפורד/אתר רשמי, Djordje Kostic

בקבוצה יצאו אמש מבלגרד מרוצים מאוד אחרי הניצחון החשוב על בשיקטש, ניצחון שהעלה את מאזן האדומים לשישה ניצחונות מול שני הפסדים, כשיש לקבוצה משחק השלמה נגד וולבס הליטאית שעדיין לא נקבע לו תאריך רשמי. אם הפועל תל אביב תנצח את המשחק הזה, היא תדורג בתום הסיבוב הראשון במקום השני, צמודה ללונדון ליונס אותה ניצחה, ושנייה רק לפריז בסקטבול.

בקבוצה היו מרוצים מהאופי שהפגינו השחקנים, אך לראשונה מאז תחילת העונה גם ממשחק ההגנה שעצר את בשיקטש על 75 נקודות בלבד, כולל 12 נקודות ברבע האחרון. "סוף סוף ראינו איזשהי מגמת התקדמות", אמרו, "זו תוצאה של שבוע אימונים מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully