וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אנצ'לוטי מודה: "אף אחד לא יכול היה לדמיין שבלינגהאם ישתלב ככה"

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 8:53

כוכב ריאל סיפק שער, בישול ומנהיגות גדולה מול נאפולי, מאמנו שיבח גם את ילד הפלא ניקו פאס ש"הגשים חלום": "כישרון עצום"

שערי השבוע, 28.11/ספורט1

המופע של ג'וד בלינגהאם בריאל מדריד נמשך, והוא מרהיב. אתמול (רביעי) הקשר האנגלי כבש שער יפהפה בנגיחה, הוסיףף בישול מבריק לחוסלו, ולמעשה שוב הוליך את הבלאנקוס לניצחון, 2:4 על נאפולי בליגת האלופות, עם עוד משחק שבסיומו נבחר לשחקן המצטיין.

ג'וד בלינגהאם, ריאל מדריד. רויטרס
עוד ערב מופלא. בלינגהאם/רויטרס

במשחקו ה-16 בריאל מדריד, יש לו כבר במאזן 15 שערים ו-4 בישולים, ואתמול הוא הפך לראשון בתולדות המועדון שכובש בכל ארבעת המשחקים הראשונים שלו בליגת האלופות. כידוע, הוא כבש אפילו יותר מרונאלדו ב-15 המשחקים הראשונים שלו במועדון (בלינגהאם 14, רונאלדו 13), ובמדריד מתמוגגים לא רק מהמספרים - אלא גם מהמנהיגות וההשפעה. אתמול אחרי הבישול שלו לחוסלו, בלינגהאם הצביע לקהל על החלוץ, שהיה מתוסכל אחרי מספר החמצות, וביקש שיריעו לו. עוד לא בן 21, וכבר מנהיג.

"הוא היה קצת נבוך אחרי כל כך הרבה החמצות", אמר. "אנחנו משפחה, כשמישהו מאיתנו חווה תקופה רעה, חשוב שכולם נעזור לו. ניסיתי למצוא אותו ברחבה ואני שמח שבסוף הצלחתי". קרלו אנצ'לוטי הוסיף ואמר: "ג'וד נראה עייף בתחילת המחצית השנייה, אז הוא נח 10 דקות וב-15 הדקות הבאות עשה את ההבדל. אף אחד לא יכול היה לדמיין שהוא ישתלב ככה, זה הפתיע את הקהל, את יתר השחקנים ואפילו את היריבים".

"כדורגל נראה קל יותר כשהוא על המגרש והכדור ברגליו", נכתב על האנגלי באתר אופ"א, "עליונות מוחלטת על הדשא. עם שער ובישול, הוא ללא ספק ההבדל בין הקבוצות שהכריע את המשחק". קרלו אנצ'לוטי אמר עליו: "הוא מתנה לכדורגל".

רודריגו, שכבש ששה שערים בארבעת המשחקים, נמצא גם הוא בכושר הבקעה מצוין, אבל יודע: "קשה מאוד להבקיע יותר שערים מבלינגהאם, כי הוא כובש כמעט בכל משחק (צוחק)".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אבל אם זה לא הספיק, ריאל נהנתה מעוד נקודת אור: ניקו פאס בן ה-19 הפך לארגנטינאי השני הכי צעיר שכובש בתולדות ליגת האלופות. ליאו מסי עשה זאת בגיל 18 ו-4 חודשים, ופאס (בנו של פבלו פאס, שחקן העבר) כבש לראשונה במפעל בגיל 19 וחודשיים (אלחנדרו גרנאצ'ו שלישי, 19 ו-4 חודשים).

ניקו פאס חוגג עם שחקני ריאל מדריד. רויטרס
כולם שמחים בשביל הילד. פאס/רויטרס
ניקו פאס חוגג שער לזכות ריאל מדריד. Florencia Tan Jun, GettyImages
איזה חיוך טהור. פאס/GettyImages, Florencia Tan Jun

"זו הגשמת חלום בשבילי", הודה פאס בסיום, "אני שמח שעזרתי לקבוצה, כולם פה תומכים בי, יש לנו פה חבורה מדהימה".

אנצ'לוטי אמר על ילד הפלא: "הוא כישרון עצום, בחור צעיר שמתאמן איתנו כבר תקופה וכבש שער חשוב עבורו ועבור המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully