וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: א.ס. רמת השרון ניצחה 82:85 את מכבי רחובות

הקבוצה של גיא קנטור פתחה את העונה ברגל ימין עם ניצחון על שחקניו של קובי חסון בתום משחק צמוד. 20 נקודות לחן כלפון, דאבל-דאבל לאופק גול

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.11/ספורט1

משחק צמוד באנרבוקס חדרה הסתיים בניצחון 82:85 של א.ס. רמת השרון על מכבי רחובות הערב (רביעי) במסגרת המחזור הראשון בליגה הלאומית. הקבוצה של גיא קנטור שלטה במשחק והובילה ברוב שלביו, למרות ערב אדיר של טל פלד (25 נקודות) לראשונה מחוץ לקבוצת נעוריו. מנגד, הקבוצה של קובי חסון פותחת את העונה עם הפסד, למרות משחק עיקש בו לא אפשרה למארחת לברוח. ברמת השרון קיבלו 20 נקודות מחן כלפון ו-13 אסיסטים מאופק גול.

האורחת עלתה ראשונה על הלוח והחזיקה ביתרון קל בדקות הפתיחה, אלא שחמישה אסיסטים של אופק גול בחמש דקות, יחד עם מפגן שלשות לקראת סוף הרבע, עזרו לקבוצה של גיא קנטור לתפוס את ההובלה בסיומו - 23:28 לרמה"ש. הרבע השני המשיך להיות צמוד כאשר שתי הקבוצות מעט התקררו מחוץ לקשת. אחרי גול, הפעם היה זה תורו של הרכז שמנגד, עומר בן דוד, שלמרות דקות טובות של חן כלפון שמר על רחובות קרובה גם בירידה להפסקה - 43:46 לרמה"ש במחצית.

חן כלפון, א.ס. רמת השרון. איגוד הכדורסל הישראלי, אתר רשמי
הוביל את קלעי המנצחת. חן כלפון/אתר רשמי, איגוד הכדורסל הישראלי

עם פתיחת הרבע השלישי הצליחה הקבוצה של קובי חסון להיצמד ליריבתה ואף לעלות ליתרון 53:55 אחרי שלשה של טל פלד (במשחק נהדר). משם החלו דקות הפכפכות בהן היתרון עבר מצד לצד, עד שבסיום הרבע השלישי המארחת המשיכה להחזיק ביתרון מזערי - 61:63. שמונה נקודות רצופות של רמה"ש העלו אותה ליתרון דו ספרתי ראשון שזינק עד 67:79, ארבע דקות לסיום. אז הקבוצה של קנטור מעט איבדה ריכוז ואפשרה לרחובות להתקרב עם דקות מצוינות של עידו רוימי, אבל נקודות של דור ענבי מהעונשין סגרו עניין - 82:85 לרמה"ש בסיום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אופק גול, א.ס. רמת השרון. איגוד הכדורסל הישראלי, אתר רשמי
דאבל-דאבל. אופק גול/אתר רשמי, איגוד הכדורסל הישראלי

קלעו לא.ס. רמת השרון: חן כלפון 20 נקודות, אופק מלכה 17 נק', גיא רושקין (6/7 מהשדה) 14 נק', אופק גול (13 אסיסטים) 10 נק', יובל בר 8 נק', דור ענבי 7 נק', עמית ביר כץ 6 נק', גיא אלמשלי 3 נק'.

קלעו למכבי רחובות: טל פלד 25 נקודות, ג'וש פרוינד 21 נק', עידו רוימי 12 נק' עומר בן דוד 11 נק', שגיב דוד וניב אוזן 5 נק' כל אחד, אלירן חדד 3 נק'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully