וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מי ינהל את דאלאס מאבריקס? ההצהרה של מרים אדלסון

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 22:38

אחרי שדווח שמארק קיובן יישאר המנהל התפעולי, משפחת אדלסון מבהירה שהרכישה הופכת אותה ואת פטריק דומונט (החותן שלה) למקבלי ההחלטות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.11/ספורט1

משפחותיהם של הבעלים החדשים של דאלאס מאבריקס, מרים אדלסון, וחתנה, פטריק דומונט (נשיא חברת סנדס, שבבעלותה בתי קזינו בסינגפור ובמקאו) פרסמו היום (רביעי) הצהרה על רכישה של מניות הרוב במועדון הכדורסל, ולמעשה על ההשתלטות עליו.

משפחות אדלסון/דומונט אומרות בהצהרה שהן מקוות להשלים את הרכישה עד סוף 2023 ושבניגוד לדיווחים, משפחות אדלסון/דומונט יהיו אלה שינהלו את המועדון. למרות הטענות שמי שימשיך לתפעל את המועדון הוא הבעלים הקודם מארק קיובן, ההבהרה טוענת כי הם בעלי המילה האחרונה. בארה"ב טוענים שפטריק דומונט יהיה זה שאחראי על המועדון מטעם המשפחה.

מרים אדלסון. ברני ארדוב
החותן שלה ינהל. אדלסון/ברני ארדוב

בהצהרה הרשמית מטעם משפחות אדלסון ודומונט נכתב:

"משפחות אדלסון ודומונט השיגו הסכמים מחייבים לרכישת בעלות הרוב והזכות לכהן כמנהלי (Governor) דאלאס מאבריקס.

"המשפחות מכוונות לסגירת העסקה עד סוף השנה, בכפוף לעמידה בתנאי הסגירה המקובלים ולאישור מועצת הנאמנים של ה-NBA.

"דאלאס מאבריקס הוא אחתד ממועדוני הספורט המצליחים והמוכרים בעולם. הקבוצה זכתה באליפות NBA, יש לה היסטוריה ארוכה של משיכת כוכבי על בינלאומיים ונתמכה על ידי קהל מסור ונלהב והנהלה בראשות מארק קיובן.

"משפחות אדלסון ודומונט מתכבדות לקבל את ההזדמנות עם המועדון הגדול הזה. באמצעות המחויבות וההשקעה הנוספת שלנו בקבוצה, אנו מצפים לשותפות עם מארק קיובן כדי לבסס את ההצלחה והמורשת של הקבוצה בדאלאס ומחוצה לה.

"המטרה היא לנצח ולהעמיד קבוצה שמייצגה בגאווה את האזור ושתהיה בעל ערך בקהילה המקומית. אנחנו מאמינים שעם השותפות הזו והמחויבות שלנו לקבוצה, לקהילה ולאוהדים, העתיד מזהיר עבור דאלאס מאבריקס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הבעלים של דאלאס מאבריקס מארק קיובן. רויטרס
מי מחליט? קיובן/רויטרס

בארצות הברית טענו היום שמאחורי העסקה עומדת תכנית כלכלית ארוכת טווח, שכולם אמורים להרוויח ממנה - ובגדול. אדלסון, המיליארדרית האמריקאית-ישראלית, תרכוש כ-57% אחוזים מהמניות של המאבס תמורת סכום המוערך בכ-3.5 מיליארד דולר.

קיובן, האיש שמזוהה יותר מכל עם המאבס, מי שרכש את הקבוצה בשנת 2000 תמורת 285 מיליון דולר, יעשה אקזיט יפה, אבל לא יעזוב, ימשיך להחזיק באחוזים מסוימים מהבעלות, ובעיקר ימשיך להיות הסמכות בכל הקשור לעניינים הספורטיביים היומיומיים של הקבוצה. עם זאת, לא ברור כעת אם הוא הסמכות העליונה, ולמי המילה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully