וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פציעה קשה לאנסו פאטי. דה זרבי אישר: "ייעדר תקופה ארוכה"

הכישרון בן ה-21 הושאל בקיץ מברצלונה לברייטון כדי להשתקם אחרי שתי פציעות שעיכבו את הקריירה, אבל שוב יושבת לזמן רב

שערי השבוע, 28.11/ספורט1

אנסו פאטי אמור היה להיות הדבר הגדול הבא של ברצלונה, אבל שתי פציעות קשות עצרו את ההתקדמות שלו בשלב מוקדם ואילצו אותו לצאת לשנת השאלה בברייטון. אלא שגם הניסיון הזה לשקם את הקריירה, נקטע כעת בגלל פציעה שתגרום להיעדרות ממושכת מהמגרשים.

פאטי בן ה-21 נפגע בירך במשחק הליגה מול נוטינגהאם פורסט ונאלץ לצאת כבר בדקה ה-21. בברצלונה המחזיקה בכרטיסו עקבו בדאגה וחיכו לממצאים, והערב (רביעי) הודה מאמנו רוברטו דה זרבי: "הוא ייעדר תקופה ארוכה. איבדנו גם אותו וגם את טאריק לאמפטיי לזמן רב". ברייטון עדיין לא הודיעה בכמה זמן מדובר, אבל באנגליה מעריכים כי פאטי יחסר לשחפים לפחות כמה חודשים.

אנסו פאטי שחקן ברייטון מקבל טיפול. רויטרס
שוב זה קורה לו. אנסו פאטי/רויטרס

את הבכורה במדי ברצלונה ערך פאטי כבר בגיל 16 ו-298 ימים, ואחרי שבוע כבש שער בכורה ב-2:2 מול אוסאסונה באוגוסט 2019 והפך לכובש הצעיר בתולדות הקטלאנים בלה ליגה. הוא היה בהמשך גם הצעיר ביותר שכובש בליגת האלופות וגם הצעיר ביותר שמבקיע בקלאסיקו וכן המבקיע הצעיר בהיסטוריה של נבחרת ספרד, אבל בנובמבר 2020 נפצע בברכו השמאלית ונעדר למשך 10 חודשים. עם חזרתו ירש את החולצה מספר 10 מליאונל מסי שעזב את ברצלונה, אבל לא הצליח לייצר המשכיות ועוכב בגלל פציעות שונות, לפני שנפגע בירך השמאלית בינואר 2022 ושוב נעדר לשלושה חודשים וחצי.

לפני סיום חלון ההעברות של הקיץ, הושאל פאטי לברייטון והספיק לכבוש במדיה שני שערי ליגה ועוד שניים בליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully