וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ דרום קוריאה הושעה מהנבחרת אחרי שהדליף לרשת סרטון מיני

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 7:18

הוואנג ווי-ג'ו, שחקן נוריץ', העלה לרשת סרטון שלו באקט מיני עם האקסית, שצולם ללא ידיעתה. בתחילה קלינסמן ידע והתעלם, עד שנאלץ להיכנע להחלטת ועדת האתיקה

שערי השבוע, 28.11/ספורט1

חלוץ נוריץ' סיטי, הוואנג ווי-ג'ו, הושעה על ידי נבחרתו אחרי שהעלה לרשתות סרטון שלו באקט מיני עם האקסית. מאמנו קלינסמן ידע על הפרשה והתעלם, ועדת האתיקה הכריעה נגד השחקן

חלוץ נוריץ' סיטי, הוואנג ווי-ג'ו, הושעה על ידי נבחרת דרום קוריאה עד לחקירה משטרתית בעקבות טענות שצילם באופן לא חוקי בת זוג לשעבר ללא הסכמה. החלוץ בן ה-31 מואשם כי צילם מפגש מיני עם האקסית בטלפון שלו ושיתף אותו ברשתות החברתיות כ"פורנו נקמה".

הוואנג ווי-ג'ו, חלוץ נוריץ'. GettyImages
הוואנג ווי-ג'ו, חלוץ נוריץ'/GettyImages

הוואנג, ששיחק בנוריץ' מול ווטפורד ביום שלישי האחרון וכבש שער בהפסד 3:2 שלה, מכחיש את ההאשמה. המועדון מליגת המשנה של אנגליה (צ'מפיונשיפ) מודע להאשמות, ובקבוצה ימשיכו לעקוב אחר ההתפתחויות. הוואנג מושאל לעונה ממועדון הפרמיירליג נוטינגהאם פורסט.

הוא שיחק עבור דרום קוריאה בשני משחקי מוקדמות מונדיאל החודש, כשהבקיע פנדל מול סינגפור, וצפוי היה להיות בסגל הנבחרת לקראת גביע אסיה בינואר. עם זאת ועדת האתיקה של התאחדות הכדורגל של קוריאה (KFA) השעתה אותו השבוע עד לתוצאות חקירות המשטרה.

"החלטנו לא לקחת אותו לסגל הנבחרת עד שתגיע מסקנה ברורה על העובדות", אמרה הוועדה בהצהרה לאחר מכן.

מי שעורר מחאות היה המאמן של הנבחרת יורגן קלינסמן, שהיה מודע לחשדות נגד השחקן, ובכל זאת החליט למן אותו. אחרי ההחלטה של ההתאחדות לא נותרה לו ברירה, אלא להסכים: "אני מבין לחלוטין את המצב הנוכחי ואכבד את החלטת התאחדות הכדורגל של קוריאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הוואנג ווי-ג'ו, חלוץ נוריץ', מתעד עצמו באקט מיני עם בת זוגו. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
רישעות ונבזות. מתוך הסרטון שהודלף/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

הוואנג הצטרף לפורסט מהמועדון הצרפתי בורדו בקיץ 2022, אך עדיין לא שיחק בה. הוא היה בהשאלה באולימפיאקוס ו-FC סיאול בעונה שעברה וכבש שלושה שערים ב-14 הופעות בנוריץ' מאז שהצטרף אליה בהשאלה בקיץ. גביע אסיה ייצא לדרך בקטאר ב-12 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully