וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לקרית שמונה, שפרעם ונס ציונה דחקו את עכו למקום האחרון

מוחמד אבו רומי (90+6) סידר למוליכה 0:1 מול מול כפר קאסם. שפרעם (1:2 על אום אל פאחם) ונס ציונה (1:2 על נוף הגליל) חגגו ניצחונות נדירים

שערי השבוע, 28.11/ספורט1

המחזור ה-10 בליגה הלאומית יצא לדרך חמישה משחקים, כשבמוקד המוליכה עירוני קרית שמונה ניצחה עם 0:! דרמטי אצל מ.ס. כפר קאסם וברחה בפסגה. הפועל עכו הפסידה 1:0 אצל הפועל עפולה והידרדרה למקום האחרון, משם ברחה נס ציונה שניצחה את נוף הגליל. גם שפרעם הפתיעה עם 1:2 על אום אל פאחם ועצרה רצף של שישה הפסדים.

מ.ס. כפר קאסם - עירוני קרית שמונה 1:0

האצטדיון בפתח תקוה הפגיש בין שתי קבוצות שלא ספגו מאז חזרת הליגה ולמעשה מציגות את ההגנות הטובות בליגה, רק שעירוני קרית שמונה עשתה את זה עם שני ניצחונות שסייעו לה להתבסס במקום הראשון ואילו מ.ס. כפר קאסם עם שתי תוצאות תיקו מאופסות. שתי הקבוצות לא ספגו גם הפעם, או יותר נכון לא ספגו עד הדקה השישית של תוספת הזמן, שבה מוחמד אבו רומי נותר בלתי מכוסה, כבש שער בכורה וביסס את קרית שמונה בפסגה עם 0:1 יקר מפז.

אסף צור, שוער עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
שוב שמר על שער נקי. אסף צור/מאור אלקסלסי

הפועל נוף הגליל - סקציה נס ציונה 2:1

האורחת הגיעה למשחק הזה ממקום האחרון וספגה בכל משחק חוץ העונה, כולל שתי חמישיות. היא ספגה אומנם גם הפעם ונקלעה לפיגור, אבל ביצעה מהפך שחילץ אותה מקרקעית הטבלה. סמיר פרהוד ניצל טעות של דני איימוס ((29), אבל דן כדורי השווה במהלך יפה (48) וסינטאיהו סלליך הפך עם שער בכורה (70) שסידר לכתומים ניצחון קריטי. נוף הגליל מנגד מנוצחת בביתה אחרי שמונה ניצחונות רצופים.

מכבי יפו - מכבי הרצליה 1:1

שני ניצחונות רצופים של 0:1 כחלק משלושה משחקים ללא ספיגה, הקפיצו את מכבי הרצליה למקום השביעי, כשרק הפרש שערים הפריד בינה לבין מכבי יפו. אלא שכבר אחרי שש דקות גיל יצחק נגח את הראשון של היפואים, שמבקיעים בצרורות העונה, אבל גם סופגים המון. העולה החדשה חיפשה את השוויון ומצאה אותו בדקה ה-69 עם בעיטת יעף של דייגו ניקולייבסקי.

עוד בוואלה!

בני יהודה ניצחה 0:2 בנס ציונה ועלתה למקום השני בלאומית

לכתבה המלאה
גיל יצחק מכבי יפו. מאור אלקסלסי
המשיך לכבוש, זה לא הספיק לניצחון. גיל יצחק/מאור אלקסלסי

איחוד בני שפרעם - הפועל אום אל פאחם 1:2

אחרי רצף של שישה הפסדים, שפרעם סוף סוף חזרה לנצח ואגרה שלוש נקודות קריטיות שמנעו ממנה להידרדר למקום האחרון. דובב גבאי הוותיק כבש שער יפהפה עם העקב והעלה את האורחים ליתרון (32), אבל ניב סרדל השווה בשער עצמי אומלל כשנגח לשערו הוא (54) ואופק פישלר, הרכש מהפועל פתח תקוה, הפך כשנגח לשער הנכון בכדור קרן (83).

הפועל עפולה - הפועל עכו 0:1

רק נקודה הפרידה בין המארחת שדורגה במקום ה-14 המוליך למבחנים לבין יריבתה שדורגה במקום ה- 13. הפועל עכו חזרה מהפגרה עם התקפה תוססת שהובילה ל-3:4 מפתיע על בני יהודה בבלומפילד ואז החמיצה ניצחון עם 1:3 על הפועל ראשון לציון שהפך בסיום ל-3:3, אך מול רמת השרון הייתה זהירה יותר ולפחות שמרה על רשת נקייה בתיקו המאופס. הפועל עפולה ספרה שישה משחקים ללא ניצחון עד המשחק הזה, אבל השיגה שלוש נקודות קריטיות שהרחיקו אותה מהקו האדום ודירדרו את האורחים למקום האחרון. פרנק ריבולייה כבש את שער הניצחון לעפולאים בדקה ה-37.

משחקי יום שני (19:00):

הפועל רמת גן - בני יהודה
הפועל כפר סבא - עירוני טבריה
הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully