וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים אחרי המחווה במשחק העונה באיטליה: עמית שני חוזר הביתה

הנער בן ה-16, אוהד מושבע של יובנטוס שנחטף על ידי מחבלי חמאס מביתו בבארי, שוחרר בפעימה השישית. אביו הבטיח: "כשיחזור, אקח אותו למשחק"

בווידאו: הפעימה החמישית , חטופות חטופים חרבות ברזל מלחמת עזה 28.11.23/יותם רונן,רוני כנפו

ביום ראשון האחרון, בדרבי ד'איטליה בין יובנטוס לאינטר שהיה גם מאבק על המקום הראשון בסרייה A, הונף שלט גדול למען השבתו של עמית שני בן ה-16 שנחטף מביתו בבארי בשבת הארורה ב-7 באוקטובר. אחרי 54 ימים בשבי החמאס ולאחר שנגרע מהרשימה לפני יומיים לטובת הכנסת אמהות הילדים, עמית חוזר הערב (רביעי) הביתה כאחד ממשוחררי הפעימה השישית.

עמית ישן אצל אמו בקיבוץ בארי ב-7 באוקטובר. בשעה 12:30, מחבלים הוציאו אותו מהממ"ד יחד עם אמו ושתי אחיותיו באיומי נשק. הם העלו את עמית לרכב שבו היו אנשים נוספים וחטפו אותו לנגד עיניהם של אמו ואחיותיו שניצלו. המחבלים הציתו את הבית, אבל בתוך התופת נותרו ללא כל נזק החולצות של יובנטוס שעמית כל כך אהב.

בתחילת השבוע, כאמור, הגיעו לטורינו אוהדים ישראלים של יובנטוס ובשיתוף עם הקהילה היהודית ועם אוהדי יובנטוס מקומיים ערכו מחווה בחנות הרשמית של המועדון ודאגו להנפת השלט באצטדיון ולחלוקת פליירים עם תמונתו של עמית.

בעיתון המקומי "טוטוספורט" סיקרו את סיפורו של "הילד שנחטף בידי חמאס עם יובנטוס בלבו" והדגישו כי ציין את יום הולדתו ה-16 בשבי. אביו הציג את החולצות של יובנטוס ואמר: "את האחרונה קניתי לו בשנה שעברה והוא לבש אותה כשהוא צפה במשחקים. אני לא יודע מדוע בחר לאהוד את יובנטוס, זו הייתה הבחירה שלו והוא אוהב את הקבוצה. כשהוא יחזור, אני מבטיח לקחת אותו למשחק באיטליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully