וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאריאל עזרה למכבי חיפה, ליברפול בשמינית גמר הליגה האירופית

הצוללת הצהובה עלתה שלב עם 2:3 על פנאתינייקוס, האדומים הביסו 0:4 את לאסק לינץ. מספרת מרהיבה ושלושער לאובמיאנג ב-3:4 של מארסיי על אייאקס, לברקוזן המושלמת היחידה, גם ווסטהאם וברייטון עלו

תקציר: ויאריאל - פנאתינייקוס 2:3/ספורט1

המחזור החמישי בליגה האירופית נערך הערב (חמישי) ועוד קבוצות הבטיחו עלייה, ביניהן ליברפול שהעפילה ישירות לשמינית הגמר עם 0:4 על לאסק לינץ והצטרפה לבאייר לברקוזן המושלמת. לאחר הפסדה של מכבי חיפה 3:0 לראן, ויאריאל עלתה מבית ו' יחד עם הצרפתים אחרי 2:3 על פנאתינייקוס. פייר אמריק אובמיאנג כבש שלושער, כולל מספרת אדירה, ב-3:4 הדרמטי של מארסיי על אייאקס.

עלו לשמינית הגמר:

ליברפול
באייר לברקוזן
אטאלנטה

עלו שלב:

ווסטהאם
פרייבורג
מארסיי
ברייטון
ספורטינג ליסבון
ראן
ויאריאל
סלביה פראג
רומא

תומאש סוצ'ק שחקן ווסטהאם חוגג שער. רויטרס
הווינר של ווסטהאם. תומאש סוצ'ק/רויטרס

בית א'

באצ'קה טופולה - ווסטהאם 1:0

הפטישים עבדו קשה מול המועדון הסרבי הצנוע, אבל בסופו של דבר השיגו הכרעה לקראת הסיום ועדיין מקדימים את פרייבורג לפני המחזור האחרון. ווסטהאם לא הרבתה לאיים על השער ונראה היה כי תסתפק בנקודה, אך דקה לסיום היה זה כרגיל הצ'כי תומאס סוצ'ק שהכריע עם שער ניצחון שלישי רצוף במדי ווסטהאם (נגד ברנלי בדקה ה-91 ולפני כן נגד נוטינגהאם פורסט בדקה ה-88) וגול חמישי ברציפות אם כוללים גם את משחקי הנבחרת.

פרייבורג - אולימפיאקוס 0:5

מיכאל גרגוריטש, שמעולם לא כבש שלושער בקריירת המועדונים שלו ועד הערב לא מצא את הרשת ב-14 משחקים ב-2023/24, כיכב עם שלישייה ובישול עוד במחצית הראשונה והעלה את פרייבורג לשלב הבא, כשבמחזור הסיום היא תיאבק עם ווסטהאם על ראשות הבית. החלוץ האוסטרי הבקיע בדקות 3, 8 ו-36 ואז בישל לבלם קיליאן סילדיליה. ריטסו דואן חתם את החגיגה בדקה ה-77. אולימפיאקוס תקווה להמשיך לקונפרנס, כשהיא מקדימה בשלוש נקודות את באצ'קה טופולה, אותה תארח בעוד שבועיים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מיכאל גרגוריטש שחקן פרייבורג חוגג שלושער. רויטרס
הצגה במחצית הראשונה. מיכאל גרגוריטש/רויטרס

בית ב'

א.א.ק אתונה - ברייטון 1:0

השחפים נקמו על ההפסד הביתי לאלופת יוון והבטיחו את עלייתם בקמפיין האירופי הראשון שלהם, כשבמחזור הסיום מול מארסיי ייאבקו על ראשות הבית וכרטיס אוטומטי לשמינית הגמר. רוברטו דה זרבי המשיך עם הרוטציה, השוער ההולנדי בארט ורברוחן הציל אותו שלוש פעמים ובדקה ה-55 הכריע ז'ואאו פדרו מהנקודה הלבנה. החלוץ הפך לשחקן השלישי אי פעם שכובש ארבעה פנדלים בקמפיין אירופי עבור מועדון אנגלי, אחרי ברונו פרננדש (מנצ'סטר יונייטד ב-2020/21) וג'ון וורק (איפסוויץ' ב-1980/81). א.א.ק תנסה לשמור על המקום השלישי שישלח אותה לקונפרנס ליג.

מארסיי - אייאקס 3:4

בליגה הצרפתית מארסיי מקרטעת, אבל בליגה האירופית היא כבר ברצף של שלושה ניצחונות ותיאבק עם ברייטון על הכרטיס הישיר לשמינית הגמר. במפגש באמסטרדם נפרדו השתיים ב-3:3 מסקרן וגם הפעם היה קרב דומה, אבל הרחקתו של סטיבן ברחהאוס (63) אחרי שני בישולים לבריאן ברובי (10 ו-30) ושטות של השוער דיאנט רמאי בתוספת הזמן מנעו מאייאקס נקודה שלישית. פייר אמריק אובמיאנג, שדייק מהנקודה הלבנה בדקה התשיעית, חגג צמד עם מספרת מרהיבה בדקה ה-48 והעניק למארסיי ניצחון עם פנדל נוסף בדקה ה-95, אחרי השמטה מביכה של השוער לכדור פשוט שהיה בדרכו החוצה. רמאי הוסיף חטא על פשע עם עבירה ואובמיאנג העניש. הבלם שאנסל אמבמבה נגח את השני (26).

פייר אמריק אובמיאנג שחקן מארסיי כובש במספרת. NICOLAS TUCAT/AFP, GettyImages
איזה ביצוע. פייר אמריק אובמיאנג כובש במספרת/GettyImages, NICOLAS TUCAT/AFP
ז'ואאו פדרו שחקן ברייטון חוגג שער. רויטרס
מלך הפנדלים של ברייטון. ז'ואאו פדרו/רויטרס

בית ג'

ספרטה פראג - בטיס 0:1
לספרטה: לוקאש הראסלין (54)

ריינג'רס - אריס לימסול 1:1
לריינג'רס: רוס מקוסלנד (49). לאריס: שאבי באביקה (28).

בית ד'

אטאלנטה - ספורטינג ליסבון 1:1
אטאלנטה: ג'אנלוקה סקמאקה (23). לספורטינג: מרכוס אדוארדס (56)

שטורם גראץ - ראקוב 1:0
לראקוב: ג'ון יבואה (81)

לואיס דיאס שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
ניצחון קליל לליברפול. לואיס דיאס/רויטרס

בית ה'

ליברפול - לאסק לינץ 0:4

המרסיסיידרס הבטיחו את המקום הראשון והשיגו כרטיס ישיר לשמינית הגמר. לואיס דיאס נגח נהדר פנימה אחרי הרמה של ג'ו גומז מצד ימין בדקה ה-12 ואחרי שלוש דקות קודי גאקפו הכפיל מקרוב מבישול של מוחמד סלאח, שהתכבד בשלישי עם פנדל מוצלח בדקה ה-51. גאקפו השלים צמד בתוספת הזמן, קוויבין קלהר חיפה בשער על חסרונו של אליסון הפצוע וליברפול התאוששה מההפסד המפתיע בטולוז עם ניצחון רביעי בשלב הבתים.

טולוז - אוניון סן ז'ילואז 0:0

תקציר: ליברפול - לאסק 0:4/ספורט1

בית ו'

ויאריאל - פנאתינייקוס 2:3

מרסלינו חזר לקדנציה השנייה בוויאריאל עם ניצחון קשה בהארכה בגביע המלך, הוסיף אחד בליגה וכעת הרצף נמשך עם ניצחון בליגה האירופית ששווה עלייה לשלב הבא עוד לפני משחק ההשלמה מול מכבי חיפה והקרב על פסגת בית ו' מול ראן. פנאתינייקוס החלה את הקמפיין עם 0:2 משכנע על הצוללת הצהובה, אבל בספרד הסיפור היה שונה לגמרי. אלכס באנה הקפיץ פנימה בדקה ה-29 אחרי הכנה טובה של אחומאש, ובחלוף חמש דקות סנטי קומסאניה ציין שער בכורה. חוסה לואיס מוראלס, שב-1:3 על אוסאסונה חגג שלושער ראשון בקריירה בגיל 36, המשיך להרשית אחרי טעות בהגנה ואסיסט של באנה בדקה ה-47. סבסטיאן פלאסיוס צימק בריבאונד בדקה ה-66 אחרי פנדל לקורה של פוטיס יואנידיס, שהקטין במתפרצת בדקה ה-81. פפה ריינה וההגנה שלו ניצלו בשיניים משוויון בתוספת הזמן והיוונים יילחמו עם מכבי חיפה על הכרטיס לקונפרנס ליג.

חוסה לואיס מוראלס שחקן ויאריאל. David Ramos, GettyImages
גם בליגה וגם באירופה. חוסה לואיס מוראלס חוגג/GettyImages, David Ramos

בית ז'

שריף טירספול - סלביה פראג 3:2
לשריף: כריסטיאן טובאר (45+3), ז'רום אנגום אמבקלי (56). לסלביה: וצלאב יורצקה (19), חריסטוס זפייריס (78), מוחמד טיג'אני (90+5)

סרבט ז'נבה - רומא 1:1
לסרבט: כריס בדיה (50). רומלו לוקאקו (21)

ויקטור בוניפייס שחקן באייר לברקוזן נוגח לרשת האקן. ADAM IHSE, GettyImages
לברקוזן לא עוצרת. ויקטור בוניפייס/GettyImages, ADAM IHSE

בית ח'

האקן - באייר לברקוזן 2:0

מוליכת הבונדסליגה רשמה ניצחון 14 ברציפות בכל המסגרות והיא המושלמת היחידה בליגה האירופית. ויקטור בוניפייס הניגרי נגח את הרביעי שלו במפעל בדקה ה-14 והמחליף הצ'כי פטריק שיק נעץ את השני בדקה ה-74 בגטבורג ושלח את לברקוזן ישירות לשמינית הגמר.

מולדה - קרבאח 2:2
למולדה: כריסטיאן אריקסן (82 ו-87). לקרבאח: ז'וניניו (12), בהלול מוסטפזדה (90+5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully