וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין: "זה לא אותו הדבר לשחק על דשא סינתטי". גולדהאר באיסלנד

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 1:07

מאמן מכבי תל אביב על שינוי האצטדיון והקדמת המשחק (15:00, ספורט2): "היו לנו הרבה אתגרים לאחרונה. השחקנים לא התלוננו פעם אחת". דור פרץ: "נצטרך להסתגל". מסתמן שאותם 11 שניצחו את זוריה בשבת ימשיכו בהרכב, הבעלים יהיה במשחק

תקציר: מכבי תל אביב - זוריה לוהנסק 2:3/ספורט1

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תוכל להבטיח את המשך מסעה האירופי בקונפרנס ליג אם תשיג מחר (חמישי, 15:00, ספורט2) באיסלנד לפחות נקודה מול בריידאבליק. רק אתמול בלילה הועבר המשחק מהאצטדיון הלאומי לאצטדיונה הביתי של בריידאבליק והוקדם לשעת צהריים מוקדמת, בעקבות תנאי מזג אוויר לא פשוטים שאילצו את אופ"א להעתיק את המשחק למגרש סינתטי שלא מאושר לאירוח משחקים בזירה האירופית.

באימון המסכם השחקנים החלו להתרגל למשטח הדשא המלאכותי שמחכה להם. כל השחקנים סיימו את האימון כשירים ולרובי קין יש מגוון אפשרויות, אם כי נראה שהוא שוב ייצמד להרכב הרגיל שלו והוא נוטה לפתוח עם אותם 11 שפתחו בשבת האחרונה מול זוריה בבאצ'קה טופולה. אורלנדו מוסקרה שרשם משחק בינוני ימשיך בין הקורות מאחר שרועי משפתי שב לארץ. בכל השיחות של קין עם השחקנים הוא מדגיש שמכבי תל אביב צריכה לעשות את העבודה בכל מזג אוויר ועל כל סוג של משטח.

מי שהגיע לאיסלנד הוא הבעלים מיטש גולדהאר, שהיה גם במשחק מול זוריה בפולין, אך לא נכח בניצחון על היריבה האוקראינית 2:3 בשבת בסרביה.

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"השחקנים לא התלוננו פעם אחת". רובי קין/אתר רשמי, מכבי תל אביב

צפו בביקור של גולדהאר באימון

במסיבת העיתונאים אמר על כך המאמן: "היו לנו הרבה אתגרים לאחרונה וזה עוד משהו. אין תירוצים, זה מה שזה, שתי הקבוצות צריכות לשחק, יש להם יתרון כי הם רגילים למגרש, לתנועה עליו, נתאמן היום, נסתכל על המגרש. במצב אידיאלי אתה רוצה לשחק על דשא, אבל זה המצב ונתמודד כמו שאנחנו תמיד עושים. אנחנו ממשיכים באותה דרך, עושים את אותם הדברים, מתמקדים באותם פרטים ודברים שאנחנו עובדים עליהם. זה שהמשחק על משטח סינתטי לא משנה את זה, אני בטוח שהרבה מהשחקנים שיחקו על סינתטי לאורך השנים. גם אני, זה לא אותו הדבר, אבל בהחלט לא נשתמש בזה כתירוץ. אנחנו צריכים הלך רוח חיובי, מנטליות חיובית וזה מה שאנחנו מחדירים לשחקנים. עם כל מה 'שנזרק' עליהם, הם לא התלוננו אפילו פעם אחת ואני בטוח שגם לא היום או מחר".

על הרושם שלו מבריידאבליק, אותה ניצחה מכבי תל אביב 2:3 בבלומפילד במחזור הפתיחה, אמר קין: "כמו כל קבוצה שאנחנו משחקים מולה, אנחנו תמיד מסתכלים על החוזקות שלה. זו קבוצה טובה, המיקום אולי לא מראה את זה אבל הדרך בה הם משחקים, בעיקר בתנועה, הם עושים את זה טוב. הם הקשו פה על גנט שהיא קבוצה חזקה. זו קבוצה טובה עם איכות, אני יודע שהם החליפו מאמן מאז אבל העקרונות יהיו דומים. אנחנו בהחלט מצפים למשחק קשה. במשחק הקודם הם עשו הרבה רוטציות, זה גרם לנו בעיות אבל למדנו מזה. אנחנו מכירים את החוזקות שלהם וגם את החולשות, יש לנו תוכנית משחק ונרצה ליישם אותה. השחקנים יודעים שהמשחק בבית היה קשה, הובלנו 0:3, לא היינו צריכים לשים את עצמנו במצב אליו נקלענו אבל אני מקווה שלמדנו מכך ולא נעשה טעויות מחר".

לסיום דיבר האירי על הלו"ז העמוס שמחכה למכבי תל אביב בתקופה הקרובה: "נצטרך את כולם מעכשיו ועד יום ראשון. אני לא רוצה לתרץ, יש לנו שחקנים טובים מאוד, סגל טוב שנצטרך והשחקנים שלא שיחקו הרבה חושבים בוודאי שזו תהיה הזדמנות עבורם".

דור פרץ, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
משחק אחד בלבד בקריירה על דשא סינתטי. דור פרץ/אתר רשמי, מכבי תל אביב

לדבריו של קין הוסיף דור פרץ: "נצטרך להסתגל לשעת המשחק המוקדמת. אם זו ההחלטה של אופ"א אנחנו צריכים להסתגל לתנאים. זה לא משנה באיזה תנאים אנחנו משחקים או על איזה משטח, אנחנו צריכים לעמוד במטרות שלנו וזה מה שנעשה מחר".

על היכרותו עם דשא סינתטי סיפר: "שיחקתי פעם אחת על משטח סינתטי, זו תחושה שונה כמובן. יש לנו אימון היום, נוכל להסתגל, להבין את המשטח טוב יותר וזהו".

על התקופה האחרונה מחוץ לישראל אמר פרץ לסיום: "עזבנו את את המדינה שלנו בתחילת החודש ומאז לא חזרנו הביתה, ממכבי עברנו לנבחרת ואז חזרנו למשחקי מכבי. זו תקופה מאתגרת אבל אנחנו פה כדי לעשות הטוב ביותר שלנו".

שחקני בריידאבליק מאוכזבים. אריאל שלום
הספיקו להתארח בישראל בספטמבר. שחקני בריידאבליק בבלומפילד/אריאל שלום

בריידאבליק

הקבוצה האיסלנדית הפסידה בכל ארבעת משחקיה בקונפרנס ליג וכמובן שאיבדה סיכוי להעפיל שלב. יתרה מכך, הליגה באיסלנד הסתיימה בתחילת חודש אוקטובר ומאז הקבוצה שומרת על פעילות רק בשל השתתפותה במפעל - כזכור היא הקבוצה האיסלנדית הראשונה בשלב בתים אירופי והיא תנסה להשיג נקודה היסטורית.

הלדור ארנאסון, שהיה עוזר המאמן של בריידבאליק וקודם לעמדת המאמן הראשי בעקבות עזיבתו של אוסקר ת'ורבלדסון להוגסונד הנורבגית, אמר במסיבת העיתונאים: "המצב שלנו טוב, כולם מוכנים למשחק חוץ מפטריק יוהאנסן. כולם התאמנו טוב ונמצאים בכושר משביע רצון. הם שמרו על כושר עם טורניר ההכנה שערכנו והקבוצה במצב טוב".

במחזור סיום שלב הבתים של הקונפרנס ליג, מכבי תל אביב תארח בסרביה את גנט. ייתכן שיהיה זה המשחק שיכריע מי מהן תסיים במקום הראשון בבית ותעפיל ישירות לשמינית גמר המפעל, בעוד המדורגת שנייה תשחק קודם לכן בפלייאוף מול קבוצה שתנשור מהליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully