וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוץ של 15%, וזו רק ההתחלה: הפגיעה הכלכלית במכבי תל אביב

29.11.2023 / 13:00

על רקע המלחמה וההוצאות הנלוות הרבות בזמן השהייה בחו"ל, הצהובים החליטו על קיצוץ רוחבי שיחול של כל עובדי המועדון, כולל הצוות המקצועי. חשש שיהיה צורך בצעדים נוספים בהמשך. הוחלפה ביתיות עם אנאדולו אפס, המשחק בעוד שבועיים יתקיים בבלגרד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.11/ספורט1

המלחמה שמתחוללת בישראל פגעה באופן לא פשוט בספורט הישראלי, ובעיקר בקבוצות המשחקות באירופה ונאלצות להוציא סכומי כסף גבוהים על שהייה ארוכה באירופה, אירוח משחקים בחו"ל, והוצאות נלוות.

במכבי תל אביב העריכו כי הפגיעה הכלכלית שהם יספגו בעקבות המלחמה היא קשה מאוד, והודיעו בתקופה האחרונה לכלל עובדי המועדון ולאנשי הצוות המקצועי על קיצוץ רוחבי של 15 אחוזים בשכרם.

למרות שהנושא עדיין לא עלה באופן רשמי, הפגיעה של הצהובים צפויה להיות משמעותית יותר בהמשך, שכן הם יצטרכו לפצות במידה מסוימת את אוהדי הקבוצה שרכשו מנויים ולא יכולים להגיע להיכל מנורה. בעקבות כך הוחלט לבצע את הקיצוץ הרוחבי.

במכבי מקווים שבעקבות המהלך הם יוכלו להתאזן כלכלית ולהמשיך את המסע מבלי להיפגע בצורה קשה מאוד.

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
סיטואציה קשה. קטש/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

עוד במכבי תל אביב: היורוליג הודיעה היום שהצהובים הגיעו לסיכום עם אנאדולו אפס על החלפת ביתיות. ההחלטה להחליף את הביתיות התקבלה עקב המלצות ממשלות ישראל וטורקיה, והמשחק שתוכנן להתקיים בעוד שבועיים באיסטנבול, יועתק לבלגרד ויהיה למעשה משחק ביתי של הצהובים. בסיבוב הבא מכבי תל אביב תתארח אצל אנאדולו באיסטנבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully