וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שהפועל חיפה עתרה לביה"ד: המשחק נגד נס ציונה ייערך כסדרו

29.11.2023 / 12:30

הקבוצה מהכרמל ביקשה לדחות את המשחק וגם לא לשדר אותו עקב "חוסר ספורטיביות", אך איגוד הכדורסל דחה את הבקשה. ג'ורדן קובלין וג'ונתן דייויס חתמו

תקציר מהליגה הטורקית בכדורסל: פנרבחצ'ה - פטקימספור 85:96/ספורט1

המשחק בין הפועל חיפה לעירוני נס ציונה ייערך כסדרו. כך הודיע היום (רביעי) איגוד הכדורסל. כזכור, אתמול הגישה הקבוצה עתירה לבית הדין של איגוד הכדורסל על מנת שיורה על דחיית המשחק למועד אחר. אב בית הדין ביקש ממנהלת הליגה ומנס ציונה את התייחסותן, אך איגוד הכדורסל הודיע שהמשחק יתקיים חרף העתירה.

בחיפה נכון לעכשיו התאמנו בתקופה האחרונה חמישה שחקני בוגרים שרשומים בסגל הקבוצה - הישראלים גור לביא, אופק אביטל, עמית גרשון ונווה מינץ והזר מייק מגווירל. שאר שחקני הסגל הם שחקני נוער.


חיפה איבדה שלושה שחקנים מוקדם יותר - הסנטר מרכוס בינגהאם ג'וניור נפצע באימון וקרע את הסחוס בברכו. עמית שמחון סובל מפריצת דיסק וייעדר לפחות עד ינואר ואילו איתי מושקוביץ' סובל משבר קל בידו, ויחזור לפעילות בעוד מספר שבועות.

עמית גרשון, הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
אחד משישה שחקנים בלבד שרשומים כרגע. עמית גרשון/מאור אלקסלסי

בינתיים, הקבוצה הודיעה היום על החתמתם של שני שחקנים. הגארד הישראלי-אמריקאי, ג'ורדן קובלין (1.85 מ') הצטרף לקבוצה ויירשם למשחק הערב. העונה אמור היה קובלין לשחק בליגה הלאומית במדי אליצור שומרון, שאיפשרה לשחקן להתקדם לליגת העל.

בנוסף, הקבוצה הודיעה על החתמתו של הרכז ג'ונתן דיוויס. דייויס בן ה-27 (1.88 מ'), שיחק חצי עונה במדי יובנטוס אוטנה בה רשם ממוצעים של 15.9 נק' למשחק ו-3.9 אס'. לאחר מכן שיחק 8 משחקים במדי שיאוליאי וסיפק 11.9 נק' ו-3.8 אס' בממוצע למשחק. את הקריירה המקצוענית שלו הוא התחיל בג'י ליג במדי לייקלנד מג'יק (עונת 2019/20), וסיים עם ממוצע של 6.4 נק' למשחק. משם המשיך לליגות במקדוניה ובוסניה ואז כאמור לליטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully