וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין חזר מהשעיה וקיבל טכנית, קרי: "אסור לו להיות מוסח"

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 10:26

פורוורד גולדן סטייט חזר חלוד אחרי התקרית עם גובר וספג ביקורת מחברו בהפסד הדרמטי בסקרמנטו: "יש לו תשוקה, אבל זו היתה טכנית טיפשית. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו במראה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.11/ספורט1

גולדן סטייט היתה בדרך הבטוחה לניצחון על סקרמנטו ולרבע גמר הגביע. היא הובילה אמש ב-24 הפרש מול סקרמנטו. אלא שסטף קרי וחבריו איבדו את העשתונות, איבדו את כריס פול וגארי פייטון השני שנפצעו, וראו איבודי כדור שלומיאליים של קרי ודריימונד גרין בדקה האחרונה עולים להם במשחק, כאשר מאליק מונק קלע סלע קשה שבע שניות לסיום וסידר לקינגס 123:124 דרמטי.

דריימונד גרין עם סטיב קר גולדן סטייט. רויטרס
רק חזר ושוב קיבל טכנית. דריימונד גרין/רויטרס

דריימונד גרין חזר אחרי חמישה משחקי השעיה בעקבות התקרית עם רודי גובר, אך נראה חלוד ושוב קיבל עבירה טכנית. סטף קרי התייחס לדריימונד גרין ולטכנית שהוא קיבל ואמר: "זו היתה טכנית טפשית. הוא מאוד תחרותית, יש לו המון תשוקה אבל אסור לו להיות מוסח. הוא צריך לדעת איפה הגבולות". על ההתפרקות במחצית השנייה אמר סטף: "היה לנו יתרון גדול, אבל הם הלכו לקו העונשין 42 פעמים. נתנו להם לעשות נקודות קלות. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו במראה. זו גלולה שקשה לבלוע. כולנו צריכים לעשות את הדברים הקטנים טוב יותר כדי לנצח".

"אסור לנו לאבד יתרון כזה", הוסיף קליי תומפסון, "אבל אסור לנו להוריד את הראש. אנחנו צריכים להבין שאנחנו חוזרים הביתה עם הזדמנות להחזיר את הספינה למקום הנכון. אנחנו מאמינים בקבוצה הזו ואנחנו יכולים לעשות דברים מיוחדים העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully