וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזרו של קין: "מחכים לנחות על הקרקע בתל אביב ולהתחיל לעבוד"

דייב סארקאן, היהודי-אמריקאי, סיפר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב על הקשר שלו לישראל, העבודה עם האירי והציפייה לשוב למדינה אחרי המשחק באיסלנד (חמישי, 15:00, ספורט2)

תקציר: מכבי תל אביב - זוריה לוהנסק 2:3/ספורט1

מכבי תל אביב הנחיתה בקיץ האחרון את רובי קין בתור מאמנה הראשי ואליו הצטרף בין השאר שחקן העבר רורי דלאפ, אבל אלו לא השמות המוכרים היחידים שהגיעו הקיץ לישראל. לקבוצה הצטרף גם דייב סארקאן בן ה-69, שמשמש כעוזר המאמן הבכיר של קין שאותו הכיר בתקופתם המשותפת בלוס אנג'לס גלקסי.

סראקאן אולי לא מוכר לרבים בישראל, אבל הוא שימש במשרות בכירות, כולל כמאמן הזמני של נבחרת ארצות הברית בכדורגל וזכה בתארים עם קבוצות ה-MLS לוס אנג'לס גלקסי, שיקגו פייר ודי.סי יונייטד. בעברו ככדורגלן, בשל היותו יהודי, הגיע ארצה כקפטן נבחרת ארצות להברית במכביה. היום (רביעי) פרסמה מכבי תל אביב ריאיון קצר איתו, שבו הבהיר כי הוא ואנשי הצוות ישובו לישראל לאחר המשחק עם בריידאבליק מחר באיסלנד (חמישי, 15:00, ספורט2).

דייב סארקאן, עוזר מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
דייב סארקאן, עוזר מאמן מכבי תל אביב/GettyImages

"להיות יהודי ולגדול כיהודי זה משהו שהיה חשוב מאוד לי ולמשפחתי. הייתה לי הזדמנות ב-1985 לייצג את ארצות הברית במכביה וזה היה רגע מרגש עבורי מאוד בסיום הקריירה וסיפק לי חוויה אדירה בישראל", סיפר תחילה סארקאן, "הקשר שלי עם רובי קין התחיל כשאימנתי אותו. זה לא שלימדתי אותו איך לכבוש, אבל היה לנו קשר אמיתי בלוס אנג'לס גלקסי. כשהייתה לו הזדמנות להיות מאמן ראשי והוא התקשר אליי וביקש שאצטרף אליו, התרגשתי מאוד. הגלקסי חוו הצלחה אדירה והיה לנו את דייויד בקהאם, אבל הכל התחיל כשרובי הגיע - הוא היה התוספת המושלמת לקבוצה".

עוד אמר על קין: "רובי הוא רובי...הכל בא מהלב. הוא אוהב להתאמן, בא כל יום ולא רק שהוא רוצה להתאמן, אלא לנצח. הוא עשה הכל. הוא בחור רגשי, אבל בצורה חיובית. אכפת לו מאוד לדייק את הדברים ולדייק בכל הפרטים הקטנים. הוא עשה את זה כשחקן וכעת כמאמן. ראיתי אותו מתקדם ומתפתח בתפקיד וזה נהדר - הוא בא לעבודה, גם אבל גם כדי לצחוק ואני חושב שזה חשוב לצוות ולקבוצה".

על ישראל אמר: "אנשים צריכים לדעת קודם כל שאני וכל הצוות מאוד אוהבים את תל אביב, באמת אוהבים את המועדון ומודים על ההזדמנות להיות פה למרות כל הקשיים בימים אלו. רובי באמת קבע את הטון בכך שאסור לאפשר לשום דבר שלילי להשפיע על מנטליות השחקנים. גם לשחקנים מגיע קרדיט, כי מאוד אכפת להם וכולם התגבשו ביחד. מגיע על כך קרדיט לרובי, לשחקנים, לכל המערכת. אני מקווה לסיים את המסע הזה באיסלנד עם עוד שלוש נקודות ואז לנחות על הקרקע בתל אביב ולהתחיל לעבוד ברגע שנגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully