וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבלה לא משקרת: תזכורת למצב העניינים בליגת העל שחוזרת

1.12.2023 / 18:00

עם שובה של ליגת העל זה זמן להיזכר במצב בטבלה, בקבוצות המפתיעות של חמשת המחזורים הראשונים ובאכזבות של פתיחת העונה. ומי הקבוצות המצטיינות בהתקפה וההגנה? ריענון קצר (והכרחי)

תקציר: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה 1:2/ספורט1

ליגת העל תחזור מחר לפעילות לראשונה מאז השביעי באוקטובר (למעט משחק ההשלמה בין מכבי חיפה להפועל פתח תקוה). בחודשיים האחרונים הראש של כולנו היה נתון לענייני המלחמה ובכאב של מדינה שלמה כך שרבים גם מאיתנו שכחו מה היה כאן בחמשת המחזורים הראשונים בליגת העל.

בעוד שהאלופה מכבי חיפה הצליחה לנצח את משחק ההשלמה ונצמדה לצמרת, פתיחת העונה של מסאי דגו וחניכיו הייתה מגומגמת מאוד. הירוקים עם 9 נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות כשהקבוצה סופגת 8 שערים ב-5 משחקים בלבד. הירוקים כבשו 10 שערים כשהמבקיע הבולט הוא פרנזי פיירו עם 3 כיבושים.

בראש הטבלה ניצבת מכבי תל אביב שפתחה בצורה טובה מבחינתה את העונה. הצהובים עדיין בלי הפסד ולמעשה רשמו 4 נצחונות ותיקו אחד בלבד מול בני ריינה. מלך השערים של הקבוצה הוא ערן זהבי עם 4 שערים. זהבי ניצב גם בראש טבלת מלכי השערים של הליגה עד כה ביחד עם חלוצה של הפועל חיפהף גיא מלמד.

מלמד אחראי כמובן על מרבית השערים של הקבוצה האדומה מהכרמל שגם הייתה המפתיעה של העונה ב-5 המחזורים הראשונים. רוני לוי וחניכיו פתחו נורא את משחקי גביע הטוטו וכבר נדמה היה שהקבוצה של יואב כץ בדרך לעוד עונה מדשדשת אלא שב-5 המחזורים הראשונים השיגה 10 נקודות כשהיא עם הפסד אחד בלבד וניצבת במקום השני בליגה. מלבד מלמד גם תומר יוספי רושם מספרים מצויינים והוא עם 3 שערים ובישול אחד.

עומר כץ שוער הפועל פתח תקוה לצד ערן זהבי מכבי תל אביב. אריאל שלום
בראש טבלת מלכי השערים. זהבי/אריאל שלום

אגב מלך המבשלים של הליגה הוא צ'ארון שרי שבמשחק ההשלמה הוסיף בישול והעלה את מאזנו ל-4 ב-5 המחזורים הראשונים.

מי שפתחה בצורה מאכזבת מאוד את העונה היא הפועל באר שבע שרשמה עד כה רק 8 נקודות והיא עם שני נצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד אחד. אנטוניו ספר שערב פתיחת הליגה עוד היו דיבורים שבבאר שבע רוצים להשאילו אחרי שרק חתם בקיץ עם שני שערים והוא הכובש המצטיין של האדומים מהדרום ביחד עם הבלם מיגל ויטור.

מלבד מכבי תל אביב גם בני ריינה ומכבי פתח תקוה עדיין בלתי מנוצחות והשתיים פתחו את העונה בצורה טובה. עידן טוקלומטי ומאור לוי מובילים את המלאבסים עד כה לעונה טובה עד כה. שלומי אזולאי הוא הכובש המצטיין של ריינה עם 3 שערים ועושה רושם שהקבוצה של שרון מימר מחוברת מאוד והיא במקום החמישי עם אותו מספר נקודות כמו מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה שמעליה בטבלה בשל הפרש שערים טוב יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הקבוצה שהבקיעה הכי הרבה שערים היא מכבי תל אביב שנמצאת עם 15 שערים זכות עד כה, ממוצע של 3 שערים למשחק. אחריה ניצבת מכבי פתח תקווה עם 12 שערים עד כה.

קבוצות ההגנה הטובות ביותר הן מכבי תל אביב והפועל באר שבע שספגו כל אחת שני שערים בלבד עד כה. לעומתן הפועל חדרה ומ.ס אשדוד הן קבוצות ההגנה הגרועות ביותר כאשר כל אחת מהן ספגה 10 שערים, ממוצע של שני שערים למשחק.

הקבוצה המאכזבת ביותר של פתיחת העונה היא הפועל ירושלים. בעונה שעברה כזכור החניכים של זיו אריה היו בפלייאוף העליון ורשמו עונה מרשימה אך עד כה הם במקום ה-13 ללא ניצחון ועם שתי נקודות בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully