וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרד סופית ממכבי חיפה: עופרי ארד חתם בקייראט עד סוף שנת 2025

הקזחים הודיעו על רכישת הבלם בן ה-25, שהצטרף אליהם בהשאלה בפברואר האחרון והיה שחקן הרכב לכל אורך העונה: "הסכמנו שזה לא הזמן שלי לחזור", כתב באינסטגרם

שערי השבוע, 28.11/ספורט1

עופרי ארד נפרד סופית ממכבי חיפה. בפברואר האחרון הושאל הבלם מאלופת ישראל לקייראט אלמטי עד תום העונה בקזחסטן, והבוקר (רביעי) הודיעה הקבוצה על רכישת הישראלי שיישאר לפחות עד סוף 2025.

ארד בן ה-25 היה JUZR למכבי חיפה בחודש הבא אם לא היה נרכש על ידי הקזחים, אבל הרשים בעונתו הראשונה בקבוצה. כידוע, בקזחסטן הליגה "הפוכה", כך שהעונה החלה ב-4 במרץ והסתיימה בדיוק לפני חודש. קייראט וארד סיימו במקום הרביעי ופספסו את הכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג, אבל הישראלי הצליח להותיר חותם ונרכש בזכות 24 הופעות ב-26 מחזורים, בכל המשחקים פתח בהרכב, לעתים כקשר אחורי.

עופרי ארד נפרד ממכבי חיפה

"אני לא יודע איך אפשר להיפרד אחרי 17 שנה בירוק", כתב ארד במכתב נוגע ללב באינסטגרם, "כל כך הרבה זכרונות ורגעים מהמועדון, מהקהל, מהחולצה הירוקה, מהסמל. שאי אפשר לתאר במילים. לא ככה ציפיתי להיפרד מהמקום שאני הכי אוהב, אני כותב את זה ויורדות לי דמעות. מיום לידה אני אוהד של הקבוצה. אוהד מן השורה בסבא אליעזר. חונכתי וגדלתי על הערכים של מכבי חיפה. הברזלים ביציע ג'. הצמרמורות בכל גול והחלום של ילד שחי ונושם כדורגל, שחולם להיות יום אחד שחקן על המגרש.

"בגיל 8 הגעתי לקצף, לבשתי את החולצה הירוקה ומאז הרגשתי בבית. עם השנים זכיתי לעלות לבוגרים ולהיות חלק משנים יפות שהמועדון חווה. שתי אליפויות בנוער ושתי אליפויות בבוגרים, כשהראשונה תיחקק בזיכרוני ובדמי לתמיד. זר לא יבין זאת - איך הקול רעד מהתרגשות כששרנו "האליפות חזרה הביתה אל הכרמל", ומה העוצמות של הדבר הזה לאוהדים הירוקים של הקבוצה. להילחם על הדשא, לירוק דם על המגרש, לשחק בשביל הסמל. זכיתי לקחת חלק במפעלים אירופאיים, צ'מפיונס ליג והמון רגעים היסטוריים. רגעים שאתה חי ונושם בשבילם. יותר מהכל, ולאורך כל הדרך, זכיתי לחוות את הקהל הכי טוב בעולם. אתם הבית שלי. אני חלק מכם. לא קל לעזוב את הבית שלך. אבל לפעמים חייבים. אחרי עונת השאלה בקייראט, המועדון ואני הגענו להסכמה שזה לא הזמן שלי לחזור".

ארד גדל במכבי חיפה ובארץ שיחק רק בשורותיה, פרט לעונת השאלה אחת בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית (ארבעה שערים ב-36 משחקים ב-2017/18). את המדים הירוקים לבש 142 פעמים וכבש שישה שערים בכל המסגרות, כשהוא היה שותף לשתי אליפויות, לזכייה בגביע הטוטו ולפני כן באלוף האלופים. בעונה שעברה איבד את מקומו בהרכב ונדחק ברוטציה, כשבליגה שיחק ארבע פעמים בלבד ובשלב הבתים של ליגת האלופות רשם 20 דקות במצטבר, בשתי הופעות כמחליף מול פריז סן ז'רמן ובנפיקה ולכן מכן יצא לקזחסטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully