וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "ב-1:0 זה נראה שחור". דקו: "סומכים עליו, חרף השמועות"

מאמן ברצלונה הרגיש את הלחץ, לפני שהפך ל-1:2 מול פורטו. המנהל המקצועי ממשיך לתת גב: "אם חידשנו לו את החוזה, זה כי מאמינים בו"

שערי השבוע, 28.11/ספורט1

זה הלך קשה, אך ברצלונה הבטיחה הערב (שלישי) העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות מהמקום הראשון בבית ח', לאחר שהפכה פיגור 1:0 לניצחון 1:2 בפורטו. צמד הפורטוגלים ז'ואאו קאנסלו (32) וז'ואאו פליקס (57) הכריעו, והעניקו לצ'אבי את הכרטיס לשמינית הגמר אחרי היעדרות משתי העונות הקודמות.

בסיום המשחק התייחס המנהל המקצועי דקו לשמועות על כך שאם לא ינצח, צ'אבי עלול לשלם בתפקידו. "תמיד יש שמועות בברצלונה", אמר. "אם חידשנו לצ'אבי את החוזה, זה בגלל שאנחנו סומכים עליו. לא היו שום דיונים, אבל אנחנו כבר רגילים לדברים הללו. אין לנו ספקות לגביו".

"אחרי ה-1:0 הדברים נראו די שחורים, אבל היתה לנו מנטליות מנצחת", אמר המאמן. "המחצית השנייה היתה הרבה יותר טובה ואני שמח מאוד. קאנסלו היה נפלא וז'ואאו פליקס היה זקוק לשער הזה, זה חשוב עבורו".

ז'ואאו קאנסלו שחקן ברצלונה חוגג שער. Soccrates Images, GettyImages
"ניצחנו את הגמר". קאנסלו/GettyImages, Soccrates Images

ז'ואאו קאנסלו, שנבחר לאיש המשחק ופתח הפעם באגף שמאל, אמר: "יש פה חבורה נהדרת מבחינה אישיותית. זה היה משחק גמר וניצחנו אותו, עברנו סיבוב ושם אנחנו צריכים להיות. אנחנו כבר חושבים על המשחק מול אתלטיקו מדריד ביום ראשון".

ז'ול קונדה הוסיף: "זה היה משחק סופר-חשוב וניצחנו אותו כקבוצה". השוער המחליף איניאקי פניה ששוב נכנס לנעליו של מארק אנדרה טר-סטגן הפצוע סיכם: "מארק עזר לי מאוד, בעיקר באימון היום. הוא איחל לי בהצלחה ובירך אותי. העבודה הקשה משתלמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully