וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל ארד: "האנטישמיות בעולם מקשה על ספורטאינו להתכונן לאולימפיאדה"

יו"ר הוועד האולימפי סיפרה ל"רויטרס": "יש קשיים להשתתף בתחרויות קריטריון". מארגני האולימפיאדה: "כל האיומים נלקחו בחשבון"

יו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד נואמת אחרי בחירתה לוועד האולימפי הבינלאומי/הוועד האולימפי בישראל

241 יום נותרו עד שאולימפיאדת 2024 תצא לדרך בפריז. לספורטאים הישראלים יש כמובן עניינים חשובים יותר על הראש כרגע, ובכל זאת - ההכנות לקראת מה שעשוי להיות רגע השיא בקריירה הספורטיבית של רבים מחברי המשלחת רחוקות מלהיות אידיאליות.

"הגל של אנטישמיות ברחבי העולם יצר דרישות אבטחה יוצאות דופן והביא איתו אתגרים רבים עבור הספורטאים שלנו, שמנסים להתכונן לאולימפיאדה", סיפרה יו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד לסוכנות הידיעות "רויטרס". "לצערי, חלק מהספורטאים שלנו נתקלו בקשיים אפילו להשתתף בתחרויות קריטריון אולימפי".

נבחרת השחייה האמנותית, למשל, נאלצה לפרוש ממספר תחרויות, כולל מוקדמות האולימפיאדה בקטאר. "נציגי המשלחת שלנו לא גויסו לצבא", סיפרה ארד, "הם לא מעורבים בקרבות או בפעילות צבאית. כל המשלחת מסורה באופן מלא לאימונים ומתרכזת אך ורק בלייצג את ישראל באולימפיאדה. הוועד האולימפי ממשיך לעבוד כדי להבטיח את בטיחותם של הספורטאים שלנו".

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל. קובי אליהו
"כל המשלחת מסורה באופן מלא לאימונים ומתרכזת אך ורק בלייצג את ישראל באולימפיאדה". יעל ארד/קובי אליהו

מארגני האולימפיאדה כבר הודיעו שסידורי האבטחה לקראת פריז 2024 הולכים להיות "חסרי תקדים", כשתקציב האבטחה יעמוד על 230 מיליון יורו. "כל האיומים, כולל איומי טרור, נלקחו בחשבון מאז תחילת ההכנות", אמר דובר המשחקים האולימפיים. "האבטחה בכל אולימפיאדה היא בעל חשיבות עליונה עבור הוועד האולימפי. יש לנו אמון מלא במארגנים וברשויות הצרפתיות, שיביאו למשחקים בטוחים ומוצלחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully