וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרגע וקילל את חמאס: כך הגיב השדר הארגנטינאי לשחרור דודתו

הרנן פלר, שריגש בשידורים חיים בארגנטינה כשקרא פעם אחר פעם לשחרור החטופים, התבשר על חזרת הדודה אופליה רויטמן שנחטפה מניר עוז ב-7 באוקטובר

תקציר ה-0:1 ההיסטורי של נבחרת ארגנטינה בברזיל/ספורט1

הרנן פלר היה אחד הקולות החשובים בעולם הספורט בכל הנוגע לקריאה להשבת החטופים מידי חמאס, והערב (שלישי) קיבל שדר הכדורגל היהודי-ארגנטינאי את הבשורה המשמחת לה חיכה 53 ימים: דודתו אופליה רויטמן שוחררה בפעימה החמישית של העסקה.

אופליה בת ה-77 עלתה לישראל מארגנטינה ב-1985 והתיישבה קיבוץ ניר עוז. במשך שלושת השבועות הראשונים הוגדרה כנעדרת, אך לאחר מכן משפחתה עודכנה כי היא נחטפה לרצועת עזה. הערב היא חוזרת לשטח ישראל יחד עם תשע חטופות נוספות שיצאו משבי חמאס.

פלר הזכיר את נושא החטופים בנאום מרגש לפני גמר גביע ליברטדורס ולאחר מכן עשה את זה גם לפני משחקה של אלופת העולם ארגנטינה מול אורוגוואי במוקדמות המונדיאל ושוב לפני המשחק מול ברזיל, וכן לפני חצי גמר הגביע הארגנטינאי בין בוקה ג'וניורס לאסטודיאנטס ובמשחקי ליגה בימים האחרונים.

לאחר הבשורה על שחרורה של אופליה, כתב פלר בסטורי: "בדרך לישראל". בהמשך הוסיף קללה עסיסית נגד חמאס שכולה אנחת רווחה.

הבן דמיאן רויטמן, לשעבר אחד הבעלים של הפועל רעננה בכדורגל, אמר לחדשות 12 לאחר השחרור: "אי אפשר לתאר את מה שעובר לנו בראש. אנחנו במתחם בבית החולים עם כל המשפחות, רואים את התמונות ומאוד מתרגשים. חיכינו המון זמן ליום הזה ואנחנו מאוד שמחים".

על כך שהיא ביקשה שישחררו קודם כל אמהות עם ילדים: "לא אמרתי את זה. אמרתי שאם היו שואלים את אמא שלי, זה מה שהייתה עונה. אמא שלי היא מורה ומחנכת ולא היה לי ספק שאם הבחירה הייתה בידה, זה מה שהיא הייתה בוחרת. אני שמח שאתמול שוחררו מי ששוחרר ואני שמח שהיום משחררים. אנחנו רוצים לראות את כולם. היום אני מאושר, אבל המטרה של מדינת ישראל היא להחזיר את כל מי ששם. כולם צריכים לחזור".

רויטמן גם הודה להרנן פלר: "בן דוד יקר שלנו שנכנס מהשנייה הראשונה 'מתחת לאלונקה' מה שנקרא וליווה. הוא הבן של האח של אופליה".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
הסטורי של השדר הרנן פלר לאחר שחרור דודתו אופליה רויטמן. האינסטגרם של הרנן פלר, צילום מסך
הסטורי של הרנן פלר לאחר השחרור/צילום מסך, האינסטגרם של הרנן פלר
בעלון: אופליה רויטמן שנחטפה לרצועת עזה. צילום מסך, אתר רשמי
המאמץ נשא פרי. הרנן פלר/אתר רשמי, צילום מסך

"אנחנו באצטדיון מרקאנה, מחכים לברזיל וארגנטינה", פתח את הסופר-קלאסיקו של כדורגל הנבחרות בדרום אמריקה. "45 ימים לאחר הטבח ב-7 באוקטובר בישראל, אנו ממשיכים לגנות נמרצות את ארגון הטרור חמאס. אנו ממשיכים לדרוש את שחרורם של 240 החטופים, בהם 22 ארגנטינאים וברזילאי אחד, כדי שכולם יוכלו לחזור הביתה, להתאחד עם ילדיהם, עם הוריהם, עם אחיהם, עם הסבא והסבתא, עם הנכדים והחברים. כדי שהם יוכלו להיות חופשיים שוב, כמוך וכמוני. יש לנו אמונה ותקווה. הם לא לבד, אנחנו יחד למרות המרחק. אנחנו זקוקים לכם, בואו לא נוריד ידיים. להחזיר את אופליה, להחזיר את כל החטופים. אנחנו מחכים להם".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully