וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נעשה שינוי: ריינשרייבר ינהל את מכבי חיפה - הפועל באר שבע

28.11.2023 / 16:28

ההתאחדות פרסמה את שיבוצי השופטים לשני המחזורים הקרובים בליגת העל, במחזור השישי השיבוץ זהה לזה שפורסם לפני מתקפת הטרור של חמאס והמלחמה. אביעד שילוח בדרבי הירושלמי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.11/ספורט1

ליגת העל חזרה בשבת האחרונה עם משחק ההשלמה בין מכבי חיפה להפועל פתח תקוה, אבל מחזור משחקים מלא ייצא לדרך בשבת כאשר יתקיימו משחקי המחזור השישי ובאמצע השבוע הבא ייפתח גם המחזור השביעי. היום (שלישי) פרסמה ההתאחדות לכדורגל את שיבוצי השופטים ולמעשה שמרה על שיבוץ זהה לזה שהיה למשחקי המחזור השישי טרום המלחמה.

למשחק המרכזי של המחזור השישי, ביום ראשון הבא (3 בדצמבר) בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, שוב שובץ רועי ריינשרייבר. תהיה זו הפעם הראשונה שריינשרייבר ישפוט את השתיים מאז שניהל את המשחק הסוער ביניהן שהסתיים בעימות אלים בעונה שעברה.

במקביל, באצטדיון טדי תארח הפועל ירושלים את מכבי תל אביב ושם יהיה זה עידן לייבה שינהל את ההתמודדות. יום קודם לכן, בשבת, המחזור ייפתח בבלומפילד כאשר שניר לוי ישרוק לפתיחת המשחק בין הפועל תל אביב להפועל חיפה, גל לוי ינהל את הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה וכן שובצו אוהד אסולין למשחק בין בני סכנין למכבי נתניה, אוראל גרינפלד למפגש בין מכבי בני ריינה למ.ס. אשדוד וגל לייבוביץ' להפועל פתח תקוה נגד בית"ר ירושלים.

המחזור השביעי ייפתח ביום שלישי הבא כאשר יואב מזרחי יוציא לדרך את השחק בין מכבי פתח תקוה למכבי נתניה ובמקביל מג'ד רושרוש ינהל את הפועל חדרה נגד מכבי בני ריינה. עוד ביום שלישי (5.12), שלומי בן אברהם יהיה בחיפה כאשר הפועל חיפה תארח את הפועל פתח תקוה ויגאל פריד ינהל את מ.ס. אשדוד נגד הפועל תל אביב.

למחרת, ביום רביעי, הפועל באר שבע תארח את בני סכנין במשחק שינהל דוד פוקסמן ויהיה זה אביעד שילוח שיהיה השופט הראשי בדרבי הירושלמי בין בית"ר להפועל. כידוע, המשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה במסגרת המחזור השביעי נדחה למועד לא ידוע עקב משחקם של הירוקים בליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully