וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: רמת גן תצא להרצליה, חיפה ונס ציונה ייפגשו?

28.11.2023 / 16:11

מחזור החזרה: הקבוצה של דן שמיר תארח את העולה החדשה כשלשתיהן ארבעה זרים. האדומים מהכרמל מקווים לבשורה מבית הדין, בנס ציונה מגיעים עם ארבעה זרים והרבה ציפיות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.11/ספורט1

מחזור החזרה של ליגת העל בכדורסל יימשך מחר (רביעי) עם שני משחקים נוספים. במשחק בין שתי קבוצות שיופיעו עם ארבעה זרים תארח בני הרצליה את עירוני רמת גן. הפועל חיפה עתרה לבית הדין של איגוד הכדורסל נגד קיום משחקה נגד עירוני נס ציונה, בשל מצוקה בסגל של האדומים.

אדריאן בנקס, בני הרצליה. בני הרצליה, אתר רשמי
חזר לישראל וינסה לעזור להרצליה לשוב לצמרת. בנקס/אתר רשמי, בני הרצליה

בני הרצליה - עירוני רמת גן (18:30)

הקבוצה של דן שמיר קיבלה במהלך המלחמה הודעה על סיום דרכה ביורופקאפ, דווקא לאחר שצלחה את שלב המוקדמות. הרצליה איבדה את כריס באב, העוגן שלה בשנים האחרונות, שחתם בצרפת ויחזור להרצליה בעונה הבאה, אך צירפה לא פחות מארבעה שחקנים - הזר אדוניס תומאס, המתאזרחים הוותיקים אדריאן בנקס ופרדי בורדיון והצעיר נועם אקריש. ביחד עם הסגל שנבנה השרון בתחילת העונה, תנסה הרצליה לשוב לצמרת של הליגה.

העולה החדשה מרמת גן בנתה קבוצה מבטיחה, אבל נאלצה להיפרד משני זרים בשל המלחמה וצירפה שניים עם ניסיון בליגת העל במקומם - אלכס המילטון וג'ימי הול. ברמת גן מתרגשים מאוד ממשחק החזרה ומקווים להפתיע את הרצליה כפי שעשו לפני כחודשיים וחצי בשמינית גמר גביע ווינר. "אנחנו מתגעגעים ונרגשים מאד לקראת הג'אפ בול הראשון שלנו בפתיחת העונה", אמר מאמן הקבוצה שמוליק ברנר לקראת המשחק, "מכבי עירוני רמת גן היא קבוצה חדשה המתמודדת עם המציאות וכולנו משתדלים לבצע התאמות. אני מקווה שנצליח לחבר כמה שיותר מהר את השחקנים החדשים ולבנות את האופי הקבוצתי והלוחמני שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אופק אביטל, הפועל חיפה. דני מרון
אחד מארבעת הבכירים שכשירים. אביטל/דני מרון

הפועל חיפה - עירוני נס ציונה (19:00)

הקבוצה של אורן אהרוני סבלה ממכת פציעות בתקופה האחרונה, לצד זרים שעזבו את הקבוצה בשל המלחמה מה שהותיר אותם עם סגל דליל ביותר. לרשות אורן אהרוני עומדים רק ארבעה שחקני בוגרים בכירים - מייק מקגירל שהצטרף בתקופה האחרונה, גור לביא, עמית גרשון ואופק אביטל שסובל מפציעה גם כן. לצידם נמצאים נווה מינץ ודולב משגב שחתם היום, ושחקני קבוצת הנוער של המועדון. אם בית הדין לא ידחה את המשחק, עם זה חיפה תצטרך להסתדר.

גם נס ציונה איבדה במהלך הפגרה זרים וכן את המתאזרח המוביל שלה לבינתיים, אך שמרה על שניים - ג'רום מיינסי ואייזיאה וויטהד וצירפה שניים - ראלי אולקינס וג'ייקובי בויקינס שנחת רק אתמול בארץ. נס ציונה מגיעה כפייבוריטית ברורה, ומנסה להתרכז במשחק למרות המצב הלא נעים של יריבתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully