וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הניינטיז תיכנס לכלא ל-17 שנה: לא ייאמן איך היא נראית כיום

28.11.2023 / 13:00

אחרי שרשרת עבירות תנועה, כוכבת ה-WWE המפורסמת "סאני" שילמה מחיר כבד על מעורבותה בתאונת דרכים שבמהלכה נהרג אדם בן 75. מעריציה צפו בה בבית המשפט, ונדהמו מאיך השתנתה עם השנים

אגדת ה-WWE סאני/מתוך טוויטר

כוכבת העבר של ארגון ההיאבקות WWE, "סאני" (או בשמה האמיתי תמי לין סיטץ') ספגה עונש מאסר כבד של 17 שנה מבית המשפט בארה"ב על מעורבותה בתאונת דרכים שבמהלכה נהרג אדם בן 75. "סאני", כיום בת 50, ריסקה את המרצדס שלה ברחובות פלורידה במסגרת התאונה, ומיד נעצרה.

עוד בנושא:
"כוכב ה-WWE וחבריו סיממו אותי ולאחר מכן הוא ניסה לאנוס אותי"
מחשבות אובדניות ואנורקסיה: מתאבקת ה-WWE פייג' על המשבר מהדלפת סרטוני הסקס

בשנות התשעים היא הייתה אחת מהנשים הפופולריות בעולם ההיאבקות, אבל הרבה מעבר לזה. "סאני" ניהלה מספר מתאבקים וליוותה אותם לזירה והפכה לדיווה הראשונה ב-WWE. בזכות המראה שלה הפכה לכוכבת גם מחוץ לעולם ההיאבקות - כשבשיא תהילתה אפילו הוכתרה ב"אישה שמורידים הכי הרבה תמונות שלה ב-AOL ב-1996. במהלך שנותייה בארגון ההיאבקות היא ניהלה מספר רומנים עם מתאבקים בכירים (ביניהם למשל שון מיייקלס) על אף שהייתה בזוגיות ארוכת שנים עם מתאבק אחר, כריס קנדידו.

בשנת 2011 היא הוכנסה להיכל התהילה של ה-WWE, אולם עם השנים החלה ההידרדרות שלה לעולם של סמים ופשע וב-2016 היא אף השתתפה בסרט פורנו.

הסרטון לכבודה מתוך טקס היכל התהילה של ה-WWE ב-2011

ואז החלה הנפילה

"סאני" נעצרה ארבע פעמים בעבר, בפנסילבניה, בין 2015 ו-2016, והודתה באשמה בשני מקרים של נהיגה בשכרות, בגללם אף נכנסה לתכנית גמילה. השופט גזר עליה אז 97 יום בכלא, אך היא שוחררה מבלי לבלות יום אחד מאחורי סורג ובריח.

כשלושה שבועות לאחר מכן נעצרה שוב, הפעם על נהיגה ללא רשיון, ונקנסה ב-1,500 דולר. לאחר מכן הגיעה תכנית הגמילה, במימון ה-WWE, וגם 75 שעות של עבודות שירות. כמו כן, היא נעצרה על ניסיון תקיפה של בן זוג עם מספריים.

מאחר שגם בתאונה הקטלנית היא הייתה תחת השפעת אלכוהול ונהגה במהירות מופרזת, בית המשפט החמיר עמה וגזר עליה עונש ארוך.

במהלך המשפט היא פרצה בבכי כשהתנצלה על מעשיה: "אני יודעת שהמילים שלי לא מספיקות. אבל בבקשה דעו שאני חושבת עליכם כל יום", אמרה בעודה מסתכלת על משפחתו של הקורבן, "כל שנייה בכל יום, ואני אעשה כל שביכולתי לעשות את השינויים שאני צריכה כדי לוודא שזה לא יקרה שוב. אף אחד לא צריך לעבור את מה שאתם עוברים ותדעו בבקשה שבכל שנייה בכל יום מאז התאונה, אני מתפללת שיכולתי להחליף איתו מקום ולמות במקומו".

  • עוד באותו נושא:
  • wwe
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully