וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גועל נפש, איך הוא בחר ברוסייה?". מודריק מרגיז את אוקראינה

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 11:10

שחקן צ'לסי חיזר בפומבי אחרי משפיענית רשת מרוסיה והעוקבים גם מצאו "ראיות" למפגש ביניהם בפריז. מודריק מיהר למחוק עקבות, אבל חלק מבני ארצו כועסים: "אל תהרוס את חייך"

תקציר: אוקראינה - איטליה 0:0/ספורט1

חיי האהבה של מיכאילו מודריק, אם אפשר להגדיר זאת כך, הרגיזו הרבה מאוד אוקראינים בימים האחרונים. שחקן הכנף של צ'לסי "הואשם" בכך שהוא מחזר אחרי דוגמנית רוסיה וגם הנסיונות שלו למחוק עקבות לא הותירו רושם על חלק מבני ארצו.

אוקראינים שעוקבים אחרי מודריק ברשתות החברתיות, שמו לב שבימים האחרונים הוא השאיר תגובות אוהבות לפוסטים של משפיענית רשת רוסייה גנרית בשם ויולטה גראצ'בה - לה יותר מ-630 אלף עוקבים באינסטגרם.

חדי העין הבחינו שמודריק הגיב לחלק מהפוסטים שגראצ'בה העלתה בתקופה האחרונה, ביקש להיפגש וגם קיבל ממנה תשובות שליליות. אלא שחלק מהם החליטו לבצע "תחקיר" מעמיק וגילו תמונות דומות מפריז, באותם מקומות ואותם תאריכים.

מודריק מיהר למחוק כל זכר לכל מעורבות שלו עם ויולטה, אבל רבים מהאוקראינים שעקבו אחר ההתפתחויות, כעסו. בין היתר נכתבו תגובות כמו: "מודריק, אל תהרוס את חייך. תחשוב טוב!", "לא ציפיתי לזה ממנו, זה נמוך מאוד", "גועל נפש, חבל שמודריק בחר ברוסייה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מיכאילו מודריק, שחקן נבחרת אוקראינה. Lars Baron, GettyImages
אין מספיק אוקראיניות יפות? מודריק/GettyImages, Lars Baron

הביקורת היוקדת היא כמובן עד רקע המלחמה המדממת שמתחוללת מזה 642 ימים - מאז הפלישה הברוטלית של רוסיה לאוקראינה ב-24 בפברואר 2022.

מעבר לאבידות הכבדות של רוסיה בשדה הקרב, היא שילמה ביוקר גם בעולם הספורט, כשנבחרות, קבוצות וספורטאים שייצגו אותה, הושעו מתחרויות בינלאומיות בענפים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully