וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בנתניה: אביב אברהם ייעדר לפחות 10 ימים, יחמיץ את סכנין

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 10:35

מכבי נתניה מצפה בקוצר רוח לחזרת הליגה: הקפטן סובל ממתיחה בשריר ויחמיץ גם את מכבי פתח תקוה בשבוע הבא, פלקושצ'נקו ייבדק לפני סכנין (שבת, 17:30, ספורט4)

המחווה של מכבי נתניה ושל הפועל חדרה למען שחרור החטופים מעזה/צילום והפקה: עודד כרמלי

שחקני מכבי נתניה קיבלו יום חופשי מאימונים והחל ממחר (רביעי) הקבוצה תעלה הילוך בהכנות לקראת משחק החוץ נגד בני סכנין ביום שבת הקרוב (17:30, ספורט4). בנתניה מחכים בקוצר רוח לחידוש משחקי ליגת העל, אחרי שבמרבית משחקי האימון שנערכו בפגרת המלחמה הקבוצה נראתה טוב ואף רשמה שלושה ניצחונות - נגד מכבי תל אביב, הפועל ירושלים והפועל תל אביב, אם כי לכולם במועדון ברור שהליגה זה כבר סיפור אחר לגמרי.

אביב אברהם שחקן מכבי נתניה לפני נאור סבג שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
בינתיים בלעדיו. אברהם/ברני ארדוב

מי שיחמיץ את המשחק נגד סכנין הוא הקפטן אביב אברהם, שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדרות של 10 ימים לפחות, כך שהוא צפוי להחמיץ גם את המשחק נגד מכבי פתח תקוה, שייערך ביום שלישי הבא במסגרת המחזור השביעי (19:00). הקשר מקסים פלקושצ'נקו, שסובל גם הוא מפציעה ברגלו, ינסה להתאמן מחר ובחמישי עם הקבוצה ואז תתברר כשירותו לקראת המשחק בשבת.

כחלק מההכנה למשחק החוץ בסכנין הוחלט בנתניה לצאת למלון בצפון רק בשבת בבוקר ולוותר על יציאה צפונה מיום שישי, כפי שהיה נהוג בחלק מהפעמים בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully