וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 8 גילם את מסי בסרט, בגיל 17 מככב במדי נבחרת ארגנטינה

ולנטינו אקוניה לא הוגדר כ"מסי הבא", הוא כבר באמת היה מסי. תשע שנים אחרי שלוהק לסרט היישר מיוטיוב, הוא מבריק באליפות העולם עד גיל 17 ורוצה לשחזר את הזכייה של הגיבור שלו במונדיאל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.11/ספורט1

כמעט לכל מדינה בעולם היה ב-15 השנים האחרונות את ה"מסי" שלה. "מסי הסעודי", "מסי הנורבגי", "מסי היפני" וכו'. אפילו גיא אסולין הוגדר פעם כ"מסי הישראלי". גם בארגנטינה התקשורת והאוהדים מחפשים כבר שנים ארוכות יורש ליום שאחרי, וממהרים להכתיר כשרונות צעירים כ"המסי הבא". ובכן, בימים אלה ממש הכדורגל העולמי מקבל טעימה מאחד כזה. הוא לא מבטיח להיות היורש של מסי, הוא למעשה כבר היה מסי.

באוגוסט 2014, בפסטיבל ונציה היוקרתי, התקיימה הקרנת הבכורה של הסרט התיעודי "מסי". הבמאי הספרדי אלכס דה לה איגלסיה התמקד בסיפור חייו של שחקן הכדורגל הטוב בתבל, מילדותו ברוסאריו ועד שנות הזוהר בברצלונה.

בסרט כיכבו מסי עצמו וגם יוהאן קרויף, אנדרס אינייסטה, ג'רארד פיקה, חורחה ולדאנו ואחרים. איגלסיה ריאיין, ניתח וניסה לפצח בעזרת אגדות כדורגל, את התופעה שקרויה "ליאונל מסי". אבל הוא רצה להוסיף צבע עם קטעים של מסי בילדותו בארגנטינה. בשביל זה היה עליו לגייס שחקן.

שחקן נבחרת ארגנטינה עד גיל 17, ולנטינו אקוניה. Eurasia Sport Images, GettyImages
לא רק "הילד מיוטיוב שגילם את מסי". אקוניה באליפות העולם/GettyImages, Eurasia Sport Images

הבמאי והצוות שלו יצאו למסע חיפושים ביוטיוב וגילו את ולנטינו אקוניה. ילד בן 8, שבדיוק כמו מסי, נולד וחי ברוסאריו, ומשחק בקבוצת הילדים של ניואל'ס אולד בויס. "הילד הזה הוא הכפיל של מסי", קבע איגלסיאס אחרי צפייה של כמה דקות ביוטיוב.

בזכות קליפים שבהם הראה יכולת פנומנלית עם הכדור, אקוניה נבחר לגלם את מסי בילדותו בקטעים בסרט בהם רואים את הכוכב מלהטט על המגרש - אבל בשום שלב לא ראו את הפנים שלו. שחקן אחר גילם את מסי בילדותו בקטעים מחוץ למגרש, בהם נדרשו כישורי משחק לא ספורטיביים.

תשע שנים עברו מאז שהסרט הוקרן לראשונה ו-ולנטינו אקוניה לא נשאר רק "הילד מיוטיוב שגילם את מסי". היום הוא כבר בן 17 ומשחק כקשר התקפי בנוער של ניואל'ס, אבל גם לובש את המדים הלאומיים.

אקוניה פתח ב-4 מ-5 המשחקים של נבחרת ארגנטינה עד גיל 17 באליפות העולם שנערכת בימים אלה באינדונזיה. הוא כבש בניצחון 1:3 על יפן, בישל בשמינית הגמר נגד ונצואלה (0:5) והוסיף בישול גם ב-0:3 הגדול על ברזיל ברבע הגמר. בחצי הגמר ארגנטינה תשחק נגד גרמניה.

עוד בוואלה!

כוכב אליפות העולם עד גיל 17 על הכוונת של שבע קבוצות באירופה

לכתבה המלאה

"האיידול היחיד של ולנטינו הוא מסי", סיפר אביו לפני כמה ימים, "הוא צופה בהמון כדורגל, בעיקר בפרמיירליג האנגלית, אבל הוא מזדהה עם מסי ומעריץ אותו. שניהם נולדו ברוסאריו, שניהם לבשו את החולצה של ניואל'ס".

סקאוטים של כמה מהקבוצות הגדולות באירופה סימנו בעיקר את קלאודיו אצ'ברי שמפציץ באליפות העולם, אבל גם אקוניה ברשימות. בזכות היכולת, לא בגלל שפעם הוא גילם את מסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully