וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תעצור את ריאל מדריד? "ננסה להוציא אותם מהקצב"

הבלאנקוס עדיין לא הפסידו ויתארחו אצל הצהובים במשחק השלמה בבלגרד (21:15). בלאט אמור לחזור, דיברתולומיאו ימשיך להיעדר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.11/ספורט1

מכבי תל אביב תנסה להיות הקבוצה הראשונה ביורוליג שעוצרת את ריאל מדריד כשהשתיים יפגשו הערב (שלישי, 21:15) באלכסנדר ניקוליץ' הול שבבלגרד. מדובר במשחק השלמה מהמחזור השישי, שהיה אמור במקור להיערך בספרד.

מכבי וריאל יקיימו השבוע שני משחקים ובשתי הפעמים בהן לצהובים היו שבועות כפולים העונה, התסריט היה זהה: הפסד במשחק הראשון, וניצחון במשחק השני. במכבי יודעים שכדי לשנות את המאזן ולנצח את הספרדים הם יצטרכו לרשום משחק כמעט מושלם.

בקבוצה בטוחים שבצד ההתקפי הם מסוגלים לייצר משחק טוב גם נגד הקבוצה שצועדת בראש הטבלה ושמים דגש גדול על ההגנה. בצוות המקצועי עסקו בימים האחרונים בדרכים להאט כמה מהאלמנטים שריאל עושה טוב כדי למנוע ממנה בריחה מוקדמת, כפי שחלק מהקבוצות עשו נגד מכבי בתקופה האחרונה.

הקפטן ג'ון דיברתולומאו צפוי להיעדר משחק שני ברציפות בשל המתיחה במפשעה. במועדון מעריכים שג'ונדי יפספס גם את המשחק נגד אלבה ברלין ביום חמישי בבלגרד, וייתכן שישוב לשבוע הכפול השני שמחכה בשבוע הבא. ענגד, תמיר בלאט אמור לשוב לסגל אחרי היעדרות של משחק אחד בשל כאבים בקרסולו.

מכבי תל אביב השתמשה באפשרות שלה לדחות משחק בליגת העל ודחתה את המשחק נגד עירוני נס ציונה שהיה אמור להיערך בראשון הקרוב.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון, מול שחקן ריאל מדריד, דז'נאן מוסא. דני מרון
בראון מול מוסא בעונה שעברה/דני מרון

"הראש תמיד בארץ", הבהיר רומן סורקין אמש. "אנחנו מנסים להתעדכן מפה, רואים טלוויזיה ישראלית. הלב שלנו עם הארץ, עם החטופים, עם החיילים ועם כל המדינה. מנסים להישאר מרוכזים בכדורסל, למרות שזה קשה. אפשר להגיד שמתרגלים, אנחנו פה כבר תקופה. המשפחה שלי מהדרום, אז אני איתה על הקו כל היום. דואג, מתקשר. מקווים לעבור את זה ולראות ימים טובים יותר".

"אנחנו משחקים פה בלי קהל וזה לא אותו דבר", המשיך סורקין, "אנחנו מתרגשים ומחכים כבר לחזור, אבל יש דברים חשובים יותר שבגללם זה לא קורה. אנחנו מבינים, אבל חולמים. המון שחקנים (מקבוצות אחרות), אפילו על המגרש, שאלו אותי איך המשפחה, מה המצב ומה שלומנו".

לקראת ריאל מדריד ניתח הסנטר הישראלי: "קשה לעצור אותם. זו קבוצה טובה מאוד שלא הפסידה עדיין. הם מוכשרים מאוד, כל אחד שם שחקן טוב בפני עצמו. צריך לעצור אותם בריבאונד, הם קבוצה גבוהה מאוד. ננסה להוציא אותם מקצב המשחק שלהם. הם משחקים טוב מאוד כשהולך להם. ננסה אנחנו לרוץ עליהם, אני בטוח שהצוות יכין אותנו כמו שצריך".

"התאקלמנו די טוב בבלגרד, הקבוצה סידרה יפה וזה עוזר. קר בבלגרד וזה אולי הקטע השונה, אבל אין תלונות", סיפר אנטוניוס קליבלנד. "המשחק שיצא לנו לשחק בהיכל מול פרטיזן נתן לי תחושה עד כמה הקהל שלנו מחשמל, אני חושב על זה כל הזמן". כשנשאל על היריבה הקרובה, השיב: "מול ריאל אנחנו צריכים להיצמד לתכנית, לשחק חזק בהתקפות מעבר ולהיות מודעים לכך שיש להם רכזים נהדרים. אסור לנוח, צריך להיות מרוכזים וצמודים אל קמפאסו כשהכדור אצלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully