וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס שבר את שיא הדקות ב-NBA והושפל: "לא אוהב את זה"

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 8:53

איפה "הרוח הקבוצתית" של הלייקרס? גם הטראש וההקנטות לא עזרו: דווקא בלילה שבו לברון ג'יימס עבר את עבדול ג'באר והפך לשחקן עם הכי הרבה דקות בהיסטוריה, קבוצתו הובסה ב-44 הפרש

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.11/ספורט1

זה היה לילה היסטורי עבור לברון ג'יימס, אבל לא בטוח שהוא ירצה לזכור אותו: כוכב הלייקרס הפך לשחקן שצבר הכי הרבה דקות משחק בקריירה בתולדות ה-NBA, אבל רשם את ההישג במשחק שבו ספג את התבוסה הכי גדולה בקריירה שלו שבו הלייקרס נכנעו 138:94 לפילדלפיה.

אם לוקחים בחשבון גם את המשחקים בעונה הרגילה וגם במשחקי הפלייאוף, ג'יימס שיחק כעת 66,319 דקות בקריירה שלו, ועבר את סך כל הזמנים של קארים עבדול-ג'באר עם 66,297 דקות.

עם זאת, 30 הדקות של ג'יימס מול הסיקסרס כנראה הרגישו ארוכות מהרגיל, כשבמהלכן פילדלפיה גברה על לוס אנג'לס ב-30 נקודות. "אין לזה הרבה משמעות עבורי", אמר ג'יימס כשנשאל על ציון הדרך, בסיומו של לילה שבו קבוצתו הובסה ב-44 הפרש, ההפסד הגדול ביותר בקריירה של ג'יימס בת 21 שנים. זה ההפסד החמישי הכי גדול בתולדות הלייקרס. "מה צריך לשנות כדי שזה לא יקרה שוב? אממ, הרבה", אמר ג'יימס. כשנשאל אם יש משהו ספציפי שצריך להתמקד בו, הוא חזר ואמר: "לא. הרבה".

לברון ג'יימס, כוכב לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
שפת גוף מיואשת. לברון/רויטרס

הלייקרס פיגרו 32:19 בסוף הרבע הראשון, ונאלצו כל הערב לרדוף אחרי היריבה, עד שהרימו ידיים. "זה הרגיש כאילו פשוט לא היינו ביחד", אמר אנתוני דייוויס, סנטר הלייקרס. "הרבה זריקות מהירות, זריקות אחרי מסירה אחת, זריקות ללא תנועה. להם התחילו להיכנס הרבה זריקות. וכשההובלה שלהם קצת גדלה ל-15, 20, 25 - אני חושב שכולנו ניסינו להיות הגיבור שיגרום לקבוצה לחזור, במקום פשוט להישאר איתה".

הסיקסרס צלפו 22 מ-46 מהשלוש (47.8%), בעוד הלייקרס היו רק 7 מ-25 (25%). "נגמרנו על קשת השלוש היום", אמר ג'יימס, בעוד אוסטין ריבס היה בוטה יותר. "הם פירקו לנו את התחת מהשלוש", אמר, "ננסה לבדוק מה היה שם ולהשתפר".

הלייקרס נאלצו להסתדר בלי השחקנים הפצועים ג'ארד ונדרבילט (עקב), גייב וינסנט (ברך), קאם רדיש (מפשעה) ורוי האצ'ימורה (שבר באף), אבל הבעיה גדולה יותר, עם תבוסה שממחישה מגבלות שהן מעבר למקצועיות. "יש להם שאיפות לאליפות", אמר המאמן דרווין האם על הסיקסרס. "אבל גם לנו. הרוח התחרותית שלך צריכה להיות ברמה גבוהה". כשג'יימס נשאל איך הקבוצה צריכה להגיב לתבוסה, לברון התייחס לעצמו. "אני לא יודע איך הקבוצה צריכה", אמר. "אני יכול לדבר רק בשם עצמי... אני לא אוהב את זה".

"הרוח התחרותית שלך חייבת להיות ברמה גבוהה", אמר מאמן הלייקרס, דרווין האם. "אתה כמעט צריך להיות חסין כדורים במידה מסוימת. אתה צריך לפגוש כוח בכוח. אבל הם הקדימו אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לברון ג'יימס,לוס אנג'לס לייקרס, לצד ג'ואל אמביד כוכב פילדלפיה סיקסרס. Tim Nwachukwu, GettyImages
נפנפו אותם. אמביד/GettyImages, Tim Nwachukwu

הסיקסרס ניצחו את הלייקרס בפעם השביעית ברציפות. "זו הקבוצה האהובה עליי", אמר אמביד, ששוב סיפר איך למד על כדורסל דרך קובי בראיינט. "בכל פעם שאני משחק נגדם, אתה רוצה להשיג את הניצחון. אבל אני עושה את זה בכל לילה נגד כל קבוצה".

הסיקסרס עלו מלאי ביטחון, שהתבטא גם בטראש טוק, כאשר הפורוורד המחליף פול ריד כינה את דייויס "פלופר גדול". לדבריו, "אתה יודע, הוא עומד להתנפנף ברוח", אמר ריד בחימום. לאף אחד לא היה ברור למה ריד מקניט את דייויס ומוסיף לו מוטיבציה, ודרווין האם אמר לו "קדימה, לך תשמור עליו, בהצלחה". אבל המשחק לא היה תחרותי מספיק לרגע, ואפילו הטראש נשכח מול האפאטיות של הלייקרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully