וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד בכוכב האדום עדיין לא הבין מה ההרכב הכי טוב, גם לא בכר"

במכבי חיפה ברק בכר סחט מחמאות על הגמישות הטקטית ושינויי התפקוד של חלק מהשחקנים, אבל בסרביה עדיין מתקשים לעכל. לפני המשחק הגדול נגד יאנג בויז (22:00) בתקשורת המקומית מבקרים: "אף אחד לא מתעניין בדילמות שהמאמן כפה על עצמו, רק בניצחון"

תקציר: וויבודינה - הכוכב האדום בלגרד 2:1/ספורט1

בכוכב האדום בלגרד הבינו מהר מאוד שהם לא יצליחו לקרוא תיגר על העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות העונה. ההגרלה ייעדה לברק בכר ושחקניו מפגשים בשלב הבתים עם מנצ'סטר סיטי, ר.ב. לייפציג ויאנג בויז - ואם מיד אחריה היה מי שחלם על עלייה לשלב הבא - הוא התעורר די מהר כשהמשחקים יצאו לדרך.

לכן מה שמדברים עליו בבלגרד כבר הרבה זמן הוא המאבק על המקום השלישי, שמשמעותו המשך העונה האירופית בליגה האירופית (המקום הרביעי והאחרון יגרור הדחה). הערב יגיע הרגע הגדול עם משחק חוץ נגד יאנב בויז ברן. לשתי הקבוצות יש נקודה אחת, זכר ל-2:2 ביניהן בבלגרד, ולכוכב האדום הפרש שערים קצת יותר טוב.

"בכר, עכשיו אין יותר תירוצים!", כתבו אתמול ב-Mondo, והוסיפו שיאנג בויז תגיע למשחק ללא חמישה שחקנים חשובים שייעדרו בגלל פציעות והרחקות. "הכוכב האדום חייבת להשיג תוצאה חיובית בברן כדי להמשיך לשחק באירופה".

בתקשורת הסרבית סיפרו אתמול שבכר ייחסר רק את החלוץ פיטר אולאינקה וש"זו אולי הבעיה הגדולה ביותר שלו כרגע, כי יש הרבה מאוד התלבטויות בנוגע למערך ולשחקני ההרכב".

אם במכבי חיפה בכר סחט שבחים על שינויי מערכים ותפקוד עם שחקנים כמו דולב חזיזה, דניאל סונדגרן ושון גולדברג, בסרביה עדיין מתקשים להבין את המחשבה של המאמן וטוענים שחלק משחקניו מבולבלים.

"כרגע קשה מאוד לנחש מה עובר לבכר בראש", כתבו אמש, "מאז שהוא הגיע, הוא השתמש בכמה מערכים ושינה תפקודים לחלק מהשחקנים - לפעמים תוך כדי משחק. הבעיה הייתה שהוא שכח שאין לו שחקנים איכותיים כמו ג'ון סטונס או ג'יימס מילנר, שמשחקים באותה רמה בכמה עמדות. הבעיה הגדולה ביותר של הכוכב האדום היא שנראה שלא השחקנים ולא המאמן הבינו מה ההרכב הכי טוב של הקבוצה".

ב-Mondo סיכמו: "אף אחד לא מתעניין בדילמות שבכר כפה על עצמו, אלא רק בלהשיג שלוש נקודות. העניין הוא בשיפור הרושם בקמפיין האירופי, חיזוק הביטחון העצמי של השחקנים ובסופו של דבר - בהמשך המסע האירופי של הקבוצה גם אחרי שלב הבתים של ליגת האלופות".

הערב:

יאנג בויז - הכוכב האדום
מנצ'סטר סיטי - ר.ב. לייפציג

13.12 (מחזור הסיום):

הכוכב האדום - מנצ'סטר סיטי
ר.ב. לייפציג - יאנג בויז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully