וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון חזרה לנצח, 16 נקודות לדני אבדיה מול דטרויט

הוויזארדס קטעו רצף של תשעה הפסדים אחרי שניצחו 107:126 בקרב בין שתי הקבוצות החלשות בליגה. הישראלי הוסיף 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-26 דקות, קוזמה בלט עם 32, ג'ורדן פול שוב הגחיך את עצמו עם מהלך ויראלי. הפסד 14 רצוף לפיסטונס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.11/ספורט1

וושינגטון הצליחה לקטוע הלילה (בין שני לשלישי) את הרצף השלילי שלה, כשגברה 107:126 על דטרויט וניצחה לראשונה אחרי תשעה הפסדים. במפגש בין שתיים מהקבוצות הכי חלשות בליגה, מישהי הייתה חייבת לנצח, כשהוויזארדס והפיסטונס הגיעו שתיהן עם מאזן 14:2 (הכי חלש ב-NBA) ובסיום הערב אוהדי הפיסטונס שרקו בוז לקבוצתם החלשה שירדה למאזן 15:2 אחרי 14 הפסדים ברציפות. עבור וושינגטון זה ניצחון ראשון מאז שגברה על שארלוט ב-8 בנובמבר.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול דטרויט. Gregory Shamus, GettyImages
תפוקה חיובית. אבדיה/GettyImages, Gregory Shamus

קייל קוזמה סיים כקלע הבולט של הוויזארדס עם 32 נקודות ו-12 ריבאונדים, כשדני אבדיה רושם 26 דקות וחוזר לספק תפוקה התקפית טובה עם 16 נקודות. הישראלי סיים עם 6 מ-9 מהשדה (3 מ-3 מהקו, 1 מ-3 מהשלוש), 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. לאבדיה, שלא הרשים במיוחד בהגנה על קניגהאם, גם היו 3 איבודים, ואת הפלוס-מינוס הכי נמוך מבין שחקני החמישייה (1+).

זה לא היה משחק מהנה במיוחד, כשבמחצית הראשונה שתי הקבוצות קלעו רק 8 מ-33 מהשלוש (24 אחוז) והפיסטונס מסיימים עם 3 מ-16 מעבר לקשת (18.8 אחוז). אבל ברבע השלישי טיוס ג'ונס קלע 8 נקודות ב- 5 הדקות הראשונות, קוזמה הוסיף 18 ברבע, הוויזארדס עלו ליתרון 14, ובתחילת הרבע ביצעו עוד בריחה קלה שממנה דטרויט לא התאוששה. קייד קניגהאם הוליך את קלעי דטרויט עם 26 נקודות ו-7 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול דטרויט. Gregory Shamus, GettyImages
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול דטרויט/GettyImages, Gregory Shamus

וכמובן, ג'ורדן פול, כוכב הוויזארדס, שוב הצליח להותיר חותם שלילי במשחק, עם מהלך תמוה, שבו כבר הקפיץ את השומר, חיכה מעט כדי להשלים מהלך מלגלג על היריבה עם זריקה נונשאלנטית - וקיבל חסימה במהלך שהפך לוויראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully