וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר מוכן למשחק הגורלי בליגת האלופות: "הכי חשוב שננצח"

הכוכב האדום בלגרד תתארח בשוויץ אצל יאנג בויז (שלישי, 22:00) למפגש שהמנצחת בו תבטיח את המשך דרכה בליגה האירופית: "עשינו שינויים במהלך הפגרה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.11/ספורט1

העולות לנוק-אאוט ליגת האלופות בבית ז' כבר נקבעו, מדובר במנצ'סטר סיטי ובלייפציג שייפגשו מחר (שלישי, 22:00) לקרב על ראשות הבית, אבל במקביל על המשטח הסינתטי בשוויץ תארח יאנג בויז ברן את הכוכב האדום בלגרד למשחק קריטי עבור השתיים, כי מי שתנצח תבטיח את המקום השלישי ואת המשך מסעה האירופי בליגה האירופית.

ערב המחזור החמישי ולפני האחרון כל קבוצה עם נקודה אחת במאזנה, זכר ל-2:2 הדרמטי ביניהן בסרביה שאז הכוכב האדום נחלצה מהפסד עם שער דרמטי בדקה ה-88. לכן, מי שתנצח תהיה ביתרון של שלוש נקודות ותוביל גם במאזן הפנימי בין הקבוצות וכך תבטיח את המקום השלישי. במקרה של תיקו, ההכרעה תעבור למחזור הסיום שבו תארח הכוכב האדום את מנצ'סטר סיטי ואילו יאנג בויז תצא ללייפציג. בכר אמור לקבל בחזרה את החלוץ פיטר אולאינקה, שצפוי לכל הפחות לעלות מהספסל, ואילו השווייצרים יחסרו את סדריק איטן וקסטריוט אימרי הפצועים, כמו גם את סנדרו לאופר המורחק.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד במסיבת עיתונאים. RONNY HARTMANN/AFP, GettyImages
"הכל או כלום". ברק בכר/GettyImages, RONNY HARTMANN/AFP

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר ברק בכר: "עשינו חושבים ושינויים טקטיים במהלך פגרת הנבחרות, כדי להיות יותר אגרסיביים ולייצר יותר לחץ. הדבר הכי חשוב זה שננצח".

על המפגש הקודם עם יאנג בויז אמר: "זה היה משחק מרגש והתחלנו אותו מצוין, אבל חווינו ירידה. עכשיו מדובר במשחק חוץ ואנחנו נהיה בשיא הריכוז לכל אורכו".

עבור שתי הקבוצות מדובר ב"הכל או כלום" כפי שהגדירו זאת בשוויץ וכאשר נשאל על כך המגן השוויצרי לוין בלום הוא אמר: "אנחנו יודעים מה מחכה לנו ונעשה את המיטב. ההפסד בציריך בשבת לא יפגע בנו, להיפך - זה נותן לנו מוטיבציה לחזור לנצח".

לוריס בניטו, מכוכבי יאנג בויז הוסיף: "במשחק בבלגרד לא היינו מפוקסים עד המחצית, התעוררנו מאוחר. בצדק השלמנו מהפך ובסוף נתנו להם נקודה במתנה וסיימנו בתיקו במשחק שהגיע לנו לנצח. עכשיו אנחנו צריכים לשחק טוב יותר מההתחלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

כאמור, מי שתנצח תבטיח את המקום השלישי ותמשיך למשחקי הליגה האירופית. במקרה של תיקו ההכרעה תעבור למחזור הסיום בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully