וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד יודעת: "המתחרה שלנו היא לא ריאל מדריד, אלא נטפליקס"

בגרמניה ממשיכים לדאוג מכניסה של השקעות זרות מקטאר וערב הסעודית ("חשוב לדעת מאיפה הכסף מגיע"), אך מודעים למצב הכלכלי בכדורגל: "צריכים לשעשע ולעניין את הדור החדש"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.11/ספורט1

בורוסיה דורטמונד תוכל להבטיח את עלייתה לשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות הערב (22:00) אם תנצח את מילאן בסן סירו במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים. העונה ההפכפכה של הצהובים-שחורים רחוקה מלהיות במאבקי הצמרת בבונדסליגה הגרמנית, אך באירופה הם כרגע עושים את העבודה כשהקהל הגביר את מחאתו נגד אפשרות של כניסת השקעות זרות לליגה.

במודל הבעלות הגרמני בבונדסליגה, בו לאוהדים יש את הכוח הגדול יותר, החלו לעלות ספקולציות של אפשרויות השקעה מבחוץ, דבר שהרתיח את הקהל הגרמני שמקפיד בכל המשחקים העונה להציג שלטים הקוראים להתאחדות הגרמנית ולבעלי הקבוצות למנוע מהלך שכזה. "אנחנו דואגים מאיפה הכסף שלנו מגיע, שוללים אפשרות שערב הסעודית או קטאר יצטרפו לכאן במצב הנוכחי", סיפר קרסטן קרמר, מנהלה הטכני של דורטמונד.

קהל בורוסיה דורטמונד. רויטרס
"דואגים לשמור על מודל של 50+1"/רויטרס

"אנחנו דואגים לשמור על המודל של '50+1'. כדורגל זה עניין של תרבות, של היסטוריה", הוסיף קרמר. "זה לא כמו פורמולה 1, שם מחפשים כיצד להיות מהירים ומתקדמים יותר. כדורגל הוא איטי יותר. אנחנו חייבים לצמוח, אך יש לכך דרך. בסופו של דבר, המתחרה שלנו היא לא ריאל מדריד, אלא נטפליקס. צריכים לדאוג לשעשע ולעניין את הדור החדש בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully