וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס מכבי חיפה: "שילמתי כדי להיות בסגל למונדיאל ולא זומנתי"

אוסיי רנספורד, החלוץ הגנאי שהגיע לישראל כהבטחה גדולה ועזב במהרה, מאשים את סוכנו בהונאה: "הוא גמר לי את הקריירה, הכאיב לנשמה שלי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.11/ספורט1

אוסיי רנספורד בצעירותו נחשב לאחד מכוכבי העתיד של הכדורגל הגנאי והמניה שלו זינקה בענק אחרי שכיכב במונדיאל עד גיל 17. באירופה התחנה הראשונה שלו הייתה מכבי חיפה, שהנחיתה אותו בישראל בתחילת עונת 2008/09, כשהוא עוד בן 17, ולאימונים ולמשחקי הקבוצה הצטרף כשמלאו לו 18 אחרי כחצי שנה. ציפיות לחוד ומציאות לחוד, הרומן הסתיים בסיום אותה עונה והוא הושאל גם לטוונטה ההולנדית, במדיה כלל לא קיבל הזדמנות והקריירה במהרה הלכה ודעכה.

בגיל 30 הוא פרש, לפני כשנתיים וחצי, אבל רק היום (שני) חשף סיפור מהעבר ולפיו הוא מאשים בכישלון הקריירה שלו את פרדריק אצ'ימפונג, שהיה בכיר בהתאחדות הגנאית ובקבוצת קסבן שממנה הגיע למכבי חיפה - למעשה הוא גם הגיע איתו לישראל בזמנו בתור נציגו ובשל העובדה שטרם מלאו לו 18 בשעתו, כדי להשלים את מעברו למכבי חיפה.

אוסיי רנספורד שחקן מכבי חיפה. יותם רונן
"הוא גמר לי את הקריירה, פגע לי בנשמה". רנספורד/יותם רונן

לטענת רנספורד, שהיה שחקן מפתח בנבחרות גאנה עד גיל 17 ועד גיל 20 ושיחק במונדיאלים, הוא התבקש להעביר כ-20 אלף לבכיר בכדורגל הגנאי למען הבטחת מקומו בסגל המונדיאל בדרום אפריקה ב-2010. למרות שהעביר את הכסף כפי שהתבקש, לא זכה להיכלל בסגל היוקרתי ונפל קורבן להונאה.

"הוא פגע בי ובקריירה שלי, הוא ממש הכאיב לנשמה שלי", סיפר רנספורד, "אמרתי לו שאני סומך עליו ושאני זוכר שהוא טס איתי בגיל 17 לישראל כדי לחתום במכבי חיפה בגלל שהייתי קטין, בגלל זה כל כך נפגעתי. הוא גמר לי את הקריירה. כשנחתי בזמנו בגאנה באותו היום הוא אמר לי שעליי לשלם 20 אלף דולר בשביל להיות בסגל למונדיאל, ושמר את הכסף לעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully