וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנת החלקה: הדשא הקפוא שמחכה למכבי תל אביב באיסלנד

הצהובים יתארחו אצל בריידאבליק (ה', 22:00, ספורט2) כשתיקו יבטיח עלייה לשלב הבא בקונפרנס ליג. אצל המארחת מדווחים על קרה קיצונית ומשטח מושלג: "תנאים מאתגרים"

תקציר: מכבי תל אביב - זוריה לוהנסק 2:3/ספורט1

ביום חמישי הקרוב (22:00, ספורט2) מכבי תל אביב תתארח אצל בריידאבליק במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. לצהובים יספיק תיקו על מנת להבטיח את הכרטיס לשלב הבא, כשניצחון ישאיר אותם במאבק על פסגת בית ב' עם גנט גם במחזור הסיום. מלבד ההכנות המקצועיות בקבוצה של רובי קין, נראה כי אחד הדברים שיצטרכו במכבי תל אביב לעבוד עליו הוא ההכנה למצב הדשא באיסלנד.

שחקני מכבי אשר היו בנבחרת ישראל במשחקים האחרונים עוד זוכרים את אירועי קוסובו, שם נאלצו להתמודד עם דשא בוצי שהיה לאחד הגורמים למשחק הרע של הנבחרת, וכעת ההתמודדות עלולה לשוב במצב מעט שונה גם בקונפרנס ליג. אמנם החורף האיסלנדי עדיין רחוק משיאו בשלב זה של השנה, אך השלג כבר החל להיערם במדינה הקרה, כשלפי דיווחים באיסלנד, צפויה להיות קרה ביום שלישי, יומיים לפני המשחק של הצהובים, דבר שיהפוך את המגרש עליו עומלים הרבה לקראת ההתמודדות, לחלק במיוחד.

"בימים הבאים נדע בדיוק מה יהיה, נצטרך להתמודד עם התנאים המאתגרים האלה", סיפר קריסטין יוהאנסון, האחראי על המגרש האיסלנדי.

מכבי תל אביב תחתום את שלב הבתים של הקונפרנס ליג במשחק מול גנט ב-14.12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully