וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן חדש, הזדמנות חדשה לשון וייסמן? גרנאדה מינתה את מדינה

האורוגוואי, שמעולם לא אימן באירופה, מחליף את פואקו לופס שפוטר וינסה להשאיר את הקבוצה בליגה, כנראה לשמחת הישראלי שמיעט לשחק

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.11/ספורט1

מאמן חדש לשון וייסמן גרנאדה. שלושה ימים אחרי שהישראלי וחבריו הובסו 5:2 על ידי אלאבס, היום (שני) הודיעה גרנאדה על מינויו של של אלכסנדר מדינה האורוגוואי, שיחליף את פאקו לופס שפוטר.

מדינה בן ה-45 מעולם לא אימן באירופה קודם לכן ומצפה לו משימה לא פשוטה בכלל עם גרנאדה, שרק עלתה הקיץ בחזרה לליגה הבכירה ולאחר 14 מחזורים מדורגת במקום לפני האחרון עם 7 נקודות במאזנה. הוא אימן את ולס סארספילד הארגנטינאית עד פברואר האחרון וקודם לכן הדריך את אינטרנסיונל הברזילאית לשלושה חודשים וכן את טאז'רס הארגנטינאית ואת נאסיונל האורווגאית, אחרי שאימן את קבוצת הנוער שלה. כשחקן הוא העביר את רוב הקריירה באורוגוואי, אבל באוגוסט 2005 נרכש על ידי קאדיס הספרדית, שבשורותיה מיעט לשחק וירד איתה ליגה. בליגה השנייה כבר הפך לשחקן משמעותי יותר בקאדיס, אבל בינואר 2008 הושאל לראסינג פרול, גם כן מליגת המשנה בספרד, וביוני חזר לנאסיונל.

שון וייסמן, גרנאדה. Fermin Rodriguez/Quality Sport Images, GettyImages
מאמן חדש, הזדמנות חדשה? שון וייסמן/GettyImages, Fermin Rodriguez/Quality Sport Images

באשר לשון וייסמן שביום שישי עלה ל-11 הדקות האחרונות ולא הצליח לסייע לחבריו להשלים מהפך, הוא שותף בסך הכל 51 דקות ב"לה ליגה" העונה ובמהלכן לא הצליח לכבוש, יקווה כעת לקבל הזדמנות אמיתית להוכיח את עצמו אחרי ארבע פעמים שנכנס כמחליף לדקות דיי מועטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully