וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש לקראת ריאל מדריד: "הם יענישו על כל טעות קטנה, קשה לעצור אותם"

מכבי תל אביב תפגוש במשחק השלמה בבלגרד (ג', 21:15) את אלופת אירופה שניצחה את כל תשעת משחקיה במפעל עד כה. בלאט ינסה להתאמן ואמור לחזור, דיברתולומאו בספק וכיצד משפיעה חזרת בולדווין?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.11/ספורט1

מכבי תל אביב תשלים מחר (שלישי, 21:15) את משחקה החסר מהיורוליג כשתארח באלכסנדר ניקוליץ' הול שבבלגרד את ריאל מדריד במשחק במסגרת המחזור השישי. לצהובים זה יהיה משחק הבית החמישי ברציפות בבלגרד, כשעד כה ניצחו פעמיים והפסידו פעמיים והם מדורגים במקום השביעי במפעל עם חמישה ניצחונות מול ארבעה הפסדים. ריאל מושלמת במקום הראשון ביורוליג עם תשעה ניצחונות מתשעה משחקים.

אחרי ההפסד הדרמטי לברצלונה ניסו במכבי תל אביב לאושש את השחקנים ולהחזיר אותם לעניינים בפן המנטאלי. בקבוצה סיפרו כי הטעויות שנעשו בסוף המשחק הקודם, הן בעצם ההרחקה של ווייד בולדווין בעבירה הטכנית השנייה והן בקבלת ההחלטות הלא טובה של לורנזו בראון מאז ההרחקה של בולדווין, לא יכולות לחזור על עצמן במשחק נגד הקבוצה החזקה ביותר ביורוליג, אם הם רוצים להיות הראשונים שעוצרים את ריאל.

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
ההכנות לקראת היריבה הקשה ביותר. קטש/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

עודד קטש התייחס לקראת ההתמודדות עם הקבוצה המושלמת של אלופת אירופה: "ההפסד לברצלונה היה מתסכל, לא היינו מרוכזים בהרבה אספקטים שהיו יכולים לתת לנו ניצחון. ריאל מדריד זה סיפור שונה. יש להם כמה שחקנים בכל מיני עמדות שהם שוברי שוויון, עם המון יכולות. הם משחקים עם המון ביטחון, יש להם הרבה ניסיון. נצטרך להיות מרוכזים 40 דקות. הם יודעים להעניש על כל טעות קטנה".

על קמפאסו והשחקנים הבכירים: "שילוב של רכז כמו שחקן כזה עם ניסיון, גבוהים כמו שיש להם וקליעה, זה משהו שקשה לעצור. ננסה להוציא אותם מהקצב, אבל זה לא יהיה פשוט כמו שקורה עם שחקנים גדולים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
תמיר בלאט, שחקן מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
ינסה להשתתף באימון המסכם. בלאט/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

שני שחקנים נעדרו מהמשחק נגד ברצלונה - תמיר בלאט שסובל בתקופה האחרונה מפציעה טורדנית בקרסול וג'ון דיברתולומאו שמתח את המפשעה. בלאט ינסה לערוך היום את האימון המסכם באופן מלא ואם יצליח ישחק מחר, דיברתולומיאו בספק גדול.

בכל הנוגע לבולדווין, במכבי תל אביב רואים כיצד הוא חזר להיות דומיננטי ואגרסיבי במשחקים האחרונים, ומרוצים מכך. בשלושת משחקים בולדווין לקח 11 זריקות בממוצע למשחק והגיע לקו 5.3 פעמים, כשהוא מוסר 5.3 אסיסטים ומאבד 5 כדורים. החזרה של בולדווין לא פגעה בווליום ההתקפי של בראון שלוקח כמות זריקות זהה, אך במשחק האחרון נרשמה ירידה בכמות הזריקות של בונזי קולסון שזרק רק 7 פעמים לסל, כשרק בתבוסה נגד מונאקו בה שיחק פחות מ-20 דקות, זרק פחות.

שחקן ריאל מדריד פקונדו קמפאסו, מצטיין הסופר קאפ הספרדי. Borja B. Hojas, GettyImages
מוביל את הבלאנקוס לעונה מושלמת, בינתיים. קמפאסו/GettyImages, Borja B. Hojas

בצד השני, ריאל מדריד בכושר מדהים מפתיחת העונה ונחשבת בליגה משלה כשהיא מנצחת את כל תשעת משחקיה ביורוליג ובליגה הספרדית הפסידה רק פעם אחת, לפני שבוע, למלאגה בבית.

אלופת אירופה ביצעה רק שינוי אחד בסגל לעומת העונה שעברה, ואיזה שינוי זה היה. פקונדו קמפאסו שב למועדון אחרי שנתיים ורושם עד כה ביורוליג 11.7 נקודות ו-8.3 אסיסטים בממוצע למשחק. קמפאסו הוא אחד מארבעה שחקנים שקולעים בספרות כפולות עבור הבלאנקוס כשלצידו גבריאל דק עם 11 נקודות, מריו הזוניה עם 10.6 נקודות וגרשון יבוסלה הפצוע עם 10.3 נקודות.

מי שמשמש עדיין כאחד משחקני המפתח של הקבוצה הוא הסנטר הענק וולטר טבארס שרושם 8.9 נקודות ו-4.8 ריבאונדים, פחות ממחליפו בסגל, ונסן פוארייה עם 9.3 נקודות ו-5 ריבאונדים. שחקנים מובילים נוספים הם סרחיו יוי הותיק עם 8 נקודות, דזנאן מוסא עם 9.9 נקודות ופביאן קוזר עם 7.1 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully